thumb downquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
Ik vind dit een overgewaardeerde band
Ik ook maar deze is wel heel goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
Die andere (de mijne) zit op een wat christelijker tijdstipquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu al pissig dat m'n nummer 1 van The Smisss diep in de nacht opgeborgen is
absoluutquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze in die single knip is ook een walgelijk geheel
Nee, want dan heb ik volgend jaar geen groenversiering meer in huisquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
Even offtopic: als mensen al van plan zijn de kerstboom weg te doen, ekte mensen steken deze 31 december in de fik
Wij hebben een nepboom. Die gaat in de doos weer naar zolder.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
Even offtopic: als mensen al van plan zijn de kerstboom weg te doen, ekte mensen steken deze 31 december in de fik
U woont in Veen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
Ja met een nep boom zal ik het niet doen neequote:Op dinsdag 26 december 2023 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben een nepboom. Die gaat in de doos weer naar zolder.
Single knip… wel kut idd, deze moet echt in albumversiequote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |