Moldavi kan wel van niets iets maken, al betwijfel ik bij dezequote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:10 schreef molloot200 het volgende:
Hai, ik schakel in met een nietszeggend liedje denk ik.
Nu denk ik sowieso dat op basis van deze selectie Moldavi de finale dit jaar niet gaat halen maar goed dat is een ander verhaal
Deadline voor doorgeven aan EBU was 22 januari dacht ik te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds wel benieuwd of buurland Roemeni nog aan gaat treden. Neem aan dat ze dat over 2 weken wel moeten weten want dan is die loting op een gegeven moment.
Volgens de chat is die als 22ste.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan helaas niet meekijken. Is Tudor al geweest?
Feitquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:12 schreef Momo het volgende:
Take: dit zou doorgaan in een semi met 100 televote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de running order
De finale overleeft hij niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:12 schreef Momo het volgende:
Take: dit zou doorgaan in een semi met 100 televote
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat liedje maar echt 1.14 minuut?
HOEZO GEEN CARNAVALquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
In de finale
[ afbeelding ]
Geen Tudor of Vele
Wel fijn want de streams van de Moldavische omroep op hun website zijn meestal echt om te janken en lopen om de haverklap vast.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
Hey ho, lets go, zonder Tudor Bumbac, kijken wij zaterdag naar de stream op het officile Eurovisie kanaal.
Ik eet burrito's nu.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
We zitten allemaal aan het avondeten
@Fred_B volgens mij welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Momo het volgende:
Ohja het is ook op OutTv, maar volgens mij heeft bijna niemand die set aan extra zenders.
Ik heb net de kookplaat aangezetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
We zitten allemaal aan het avondeten
Ik ga denk ik proberen beide te kijken, hopelijk vallen de optredens niet samen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer de eerste artiest komt zitten wij in Estland
Nu het eerste nummer. Bij het intro blijf ik toch aan Star Wars denken,quote:
Geluid is echt van slechte kwaliteit, maar klinkt wel leuk iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze (nummer 2) mijn favoriet is op de plaat
Ze is nu voor de gelegenheid wel naar de kapper geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:30 schreef Momo het volgende:
Deze mevrouw was in de audities matig tot slecht
Het feestje is niet door de voorronde gekomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef Zigsky het volgende:
Waar is het feestje waar ik hier altijd over lees?
Daar moet je doorheen luisteren. Op het ESF doen de backings op tape alles.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef Zigsky het volgende:
Wat is er met hun stemmen, zo vals pff.
Niet alles toch (behalve Blankaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen luisteren. Op het ESF doen de backings op tape alles.
Wel overdreven seksueel jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
ik stoor me nooit zo snel aan de tekst, maar hier vind ik het heel storend.
Als ze dit op de Moldavische tinder zet heeft ze veel matches.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
ik stoor me nooit zo snel aan de tekst, maar hier vind ik het heel storend.
klinkt wel als finalemateriaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij kwalificeerde ze vorige keer als 10e, en dat zou best nog eens kunnen gebeuren.
Ja, en ze hebben ook wel wat regionale steun en Portugese diaspora.quote:
Niemand heeft nog kleren aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:53 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is ondertussen de sfeer daar in Estland?
Had dan deze held gekozenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:08 schreef Momo het volgende:
De mannen die meedoen zijn echt doorgegaan bij audities omdat ze anders bijna geen mannen hadden
Serieus dit zou doorgaan naar de finale op ESF.quote:
Als ze voor Valeria Pasha gaan eigenlijk ook, die was vorig jaar achtergrond zangeres voor Pasha Parfeniquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:22 schreef NailQueen het volgende:
Als Moldavie voor Nathalia Barbu kiest hebben ze op 4de jaar op rij een terugkerende artiest gestuurd.
Ff gegoogled, wist niet dat zij dat was!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:22 schreef NailQueen het volgende:
Als Moldavie voor Nathalia Barbu kiest hebben ze op 4de jaar op rij een terugkerende artiest gestuurd.
Ze hebben hier blijkbaar ook het stemsysteem van Duitsland.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:43 schreef usagi414 het volgende:
Ook hier kunnen ze veel babbelen. Maar Nathalia Barbu ligt goed bij de jury,
Ja, even een Excel-printje voor de camera houden voor de uitslagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef Cirilico het volgende:
Vage bekendmaking maar gefeliciteerd Barbu. 🥳
Apart ook dat de jury doorslaggevend is.
Dat klinkt wel als Moldaviquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, even een Excel-printje voor de camera houden voor de uitslag
De achtergrondzangeressen is een tripje naar Malm door de neus geboord.quote:"I'll be on stage by myself, the girls are no more. Because the stage is big and I felt like I should do it myself."
Bij Ding a dong heeft ze verteld dat de omroep haar niet sponsort. De NF act was ook te duur. Ze heeft in Malmo wel een LED scherm en die heeft ze uit eigen zak moeten betalen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De achtergrondzangeressen is een tripje naar Malm door de neus geboord.
Ja, de financin zijn bij Moldavi vaker een probleem. Ik meen dat de omroep vroeger alleen de kosten terugbetaalde als ze de Top 10 hadden gehaald.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Ding a dong heeft ze verteld dat de omroep haar niet sponsort. De NF act was ook te duur. Ze heeft in Malmo wel een LED scherm en die heeft ze uit eigen zak moeten betalen.
Wat sneu! Het verschil in budget is wel schrijnend soms.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Ding a dong heeft ze verteld dat de omroep haar niet sponsort. De NF act was ook te duur. Ze heeft in Malmo wel een LED scherm en die heeft ze uit eigen zak moeten betalen.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_2_live_blog/quote:12:30 CEST: Rehearsal 4: 🇲🇩 Moldova – Natalia Barbu – In The Middle
How do you follow Windows 95? Well, with Windows 98, technically - but instead let’s watch Moldova’s Natalia Barbu rehearse her song In The Middle.
This is 11th in the running order for the first Semi-Final, or the thirteenth song we’ll hear if you count the United Kingdom and Germany. So not actually right in the middle, but close. It’s also not Natalia’s first time at Eurovision - she competed for Moldova in 2007, where she finished 10th.
The staging has the static routine that we saw at Etapa Națională, the Moldovan national final – with hand claps and armography and a white violin – but Natalia is no longer flanked by backing singers – she’s entirely alone, in front of a beautiful backdrop of seascapes and trees and flowers and butterflies.
During the violin section the LED wall turns to huge wings, so when viewed from the front Natalia looks like an angel. It’s completely different from anything we’ve seen on this stage so far in 2024, and really clever – and of course, Natalia hits every one of those high notes.
Gezien haar outfit van gisteravond (en haar outfit van tig jaar terug) is het heel ironisch dat ze wat zegt over "nudity".quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef Nashipeer het volgende:
Dit is wel echt nasty en onsportief richting sommige andere artiesten (zonder namen te noemen gaat dit hoogstwaarschijnlijk over Ierland, en Finland en Sloveni)
https://www.reddit.com/r/(...)essage_about_her_nq/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |