Moldavi kan wel van niets iets maken, al betwijfel ik bij dezequote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:10 schreef molloot200 het volgende:
Hai, ik schakel in met een nietszeggend liedje denk ik.
Nu denk ik sowieso dat op basis van deze selectie Moldavi de finale dit jaar niet gaat halen maar goed dat is een ander verhaal
Deadline voor doorgeven aan EBU was 22 januari dacht ik te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds wel benieuwd of buurland Roemeni nog aan gaat treden. Neem aan dat ze dat over 2 weken wel moeten weten want dan is die loting op een gegeven moment.
Volgens de chat is die als 22ste.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan helaas niet meekijken. Is Tudor al geweest?
Feitquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:12 schreef Momo het volgende:
Take: dit zou doorgaan in een semi met 100 televote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de running order
De finale overleeft hij niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:12 schreef Momo het volgende:
Take: dit zou doorgaan in een semi met 100 televote
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat liedje maar echt 1.14 minuut?
HOEZO GEEN CARNAVALquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
In de finale
[ afbeelding ]
Geen Tudor of Vele
Wel fijn want de streams van de Moldavische omroep op hun website zijn meestal echt om te janken en lopen om de haverklap vast.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
Hey ho, lets go, zonder Tudor Bumbac, kijken wij zaterdag naar de stream op het officile Eurovisie kanaal.
Ik eet burrito's nu.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
We zitten allemaal aan het avondeten
@Fred_B volgens mij welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Momo het volgende:
Ohja het is ook op OutTv, maar volgens mij heeft bijna niemand die set aan extra zenders.
Ik heb net de kookplaat aangezetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
We zitten allemaal aan het avondeten
Ik ga denk ik proberen beide te kijken, hopelijk vallen de optredens niet samen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer de eerste artiest komt zitten wij in Estland
Nu het eerste nummer. Bij het intro blijf ik toch aan Star Wars denken,quote:
Geluid is echt van slechte kwaliteit, maar klinkt wel leuk iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze (nummer 2) mijn favoriet is op de plaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |