De finale overleeft hij niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:12 schreef Momo het volgende:
Take: dit zou doorgaan in een semi met 100 televote
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was dat liedje maar echt 1.14 minuut?
HOEZO GEEN CARNAVALquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:12 schreef Momo het volgende:
In de finale
[ afbeelding ]
Geen Tudor of Vele
Wel fijn want de streams van de Moldavische omroep op hun website zijn meestal echt om te janken en lopen om de haverklap vast.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:18 schreef Momo het volgende:
Hey ho, lets go, zonder Tudor Bumbac, kijken wij zaterdag naar de stream op het officile Eurovisie kanaal.
Ik eet burrito's nu.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
We zitten allemaal aan het avondeten
@Fred_B volgens mij welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Momo het volgende:
Ohja het is ook op OutTv, maar volgens mij heeft bijna niemand die set aan extra zenders.
Ik heb net de kookplaat aangezetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
We zitten allemaal aan het avondeten
Ik ga denk ik proberen beide te kijken, hopelijk vallen de optredens niet samen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer de eerste artiest komt zitten wij in Estland
Nu het eerste nummer. Bij het intro blijf ik toch aan Star Wars denken,quote:
Geluid is echt van slechte kwaliteit, maar klinkt wel leuk iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef Momo het volgende:
Denk dat deze (nummer 2) mijn favoriet is op de plaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |