Ze is nu voor de gelegenheid wel naar de kapper geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:30 schreef Momo het volgende:
Deze mevrouw was in de audities matig tot slecht
Het feestje is niet door de voorronde gekomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef Zigsky het volgende:
Waar is het feestje waar ik hier altijd over lees?
Daar moet je doorheen luisteren. Op het ESF doen de backings op tape alles.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef Zigsky het volgende:
Wat is er met hun stemmen, zo vals pff.
Niet alles toch (behalve Blankaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen luisteren. Op het ESF doen de backings op tape alles.
Wel overdreven seksueel jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
ik stoor me nooit zo snel aan de tekst, maar hier vind ik het heel storend.
Als ze dit op de Moldavische tinder zet heeft ze veel matches.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef grazz het volgende:
ik stoor me nooit zo snel aan de tekst, maar hier vind ik het heel storend.
klinkt wel als finalemateriaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij kwalificeerde ze vorige keer als 10e, en dat zou best nog eens kunnen gebeuren.
Ja, en ze hebben ook wel wat regionale steun en Portugese diaspora.quote:
Niemand heeft nog kleren aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:53 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is ondertussen de sfeer daar in Estland?
Had dan deze held gekozenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:08 schreef Momo het volgende:
De mannen die meedoen zijn echt doorgegaan bij audities omdat ze anders bijna geen mannen hadden
Serieus dit zou doorgaan naar de finale op ESF.quote:
Als ze voor Valeria Pasha gaan eigenlijk ook, die was vorig jaar achtergrond zangeres voor Pasha Parfeniquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:22 schreef NailQueen het volgende:
Als Moldavie voor Nathalia Barbu kiest hebben ze op 4de jaar op rij een terugkerende artiest gestuurd.
Ff gegoogled, wist niet dat zij dat was!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:22 schreef NailQueen het volgende:
Als Moldavie voor Nathalia Barbu kiest hebben ze op 4de jaar op rij een terugkerende artiest gestuurd.
Ze hebben hier blijkbaar ook het stemsysteem van Duitsland.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:43 schreef usagi414 het volgende:
Ook hier kunnen ze veel babbelen. Maar Nathalia Barbu ligt goed bij de jury,
Ja, even een Excel-printje voor de camera houden voor de uitslagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef Cirilico het volgende:
Vage bekendmaking maar gefeliciteerd Barbu. 🥳
Apart ook dat de jury doorslaggevend is.
Dat klinkt wel als Moldaviquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, even een Excel-printje voor de camera houden voor de uitslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |