kloptquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja nee dit is niks.
Zonder Verstappen stond dit er allang niet meer in.
Jezus.quote:
allemaal terug gestolen van de Duitsersquote:
FTFYquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
allemaal terug geschoten door de Duitsers
Heel goedquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En sindsdien elk jaar wat plekken verloren
Denk wel wat meer.quote:
Ik dacht eerst dat dit Yolanthe wasquote:
Hala Madrid!quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:52 schreef Zorro het volgende:
Daar hebben we de keeper van Real Madrid
Dat was een andere Quierenogwatquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zong Herman de scherman deze niet vorige week in Het Mes?
Ik af en toe 1 woordje. Is niet veel blijven hangen van die paar maanden dat ik Spaans heb geleerd in 2017quote:
de woorden die die gebruikt zijn niet heel ingewikkeld gelukkig, dat scheelt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik af en toe 1 woordje. Is niet veel blijven hangen van die paar maanden dat ik Spaans heb geleerd in 2017
Pitstop Boys moeten nog komen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes Benz boven Max
Rare lijst
Mis die man wel bij deze lijstquote:
Oh. Nou ja zoals gezegd, Herman > Truusquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was hem wel hoor.
https://npo.nl/start/seri(...)p-tafel_780/afspelen
Beter dan 4 dagen na haar dood.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met dat dit is opgenomen 4 dagen voor haar dood.
Zo klinkt het welquote:
Jammer dat het nooit goed uitgewerkt is. Had best een goed liedje kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met dat dit is opgenomen 4 dagen voor haar dood.
TAKKIE!!!!quote:
Takkieeeeeeequote:
Via de reclameblokken is hij er toch een beetje bij, geloof ik.quote:
Toen kocht hij er maar gewoon één?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef Zorro het volgende:
Over Max en Mercedes:
Ik las vandaag dat Max een snelle Mercedes wilde huren in Portugal en dat hij dat niet mocht. Was nog geen 30 en dan dekte de verzekering het niet
quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jammer dat het nooit goed uitgewerkt is. Had best een goed liedje kunnen worden.
Brace yourself met Ruud die m gaat 'draaien'quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur is het zover.
Porcupine Tree in de Top 2000. Ik ben er helemaal klaar voor.
Dus als je je rijbewijs sinds je 29ste hebt mag het wel lolquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef Zorro het volgende:
Over Max en Mercedes:
Ik las vandaag dat Max een snelle Mercedes wilde huren in Portugal en dat hij dat niet mocht. Was nog geen 30 en dan dekte de verzekering het niet
SIEPIE EN TAKKIEquote:
Zit er al klaar voor, broekje is na het veldrijden nog steeds uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur is het zover.
Porcupine Tree in de Top 2000. Ik ben er helemaal klaar voor.
Tis leuker als @ok01 d'r broekje uit doetquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zit er al klaar voor, broekje is na het veldrijden nog steeds uit
Ja niet in Nederland hoor wij hebben sterke dijken, in Duitsland wat minderquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:01 schreef Hangbeest het volgende:
Wat zeggen ze nou? Vloedgolven die richting de stad keren? oei oei
Hopelijk houden ze het daar ook droog!quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja niet in Nederland hoor wij hebben sterke dijken, in Duitsland wat minder
veul, hij legt er speciaal een verzameling voor aanquote:
Straks moeten we een Giro555 actie houden voor Deutschlandquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze het daar ook droog!
Ik 0quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig woon ik 25 m NAP (de 2 verdiepingen boven straatniveau niet meegerekend)
Daar heb ik geen invloed opquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker als @:ok01 d'r broekje uit doet
Dan moet het wel heel gek lopenquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Straks moeten we een Giro555 actie houden voor Deutschland
Meer dan wij denk ik.quote:
Mja, het ging toen een paar jaar terug ook zo vreselijk mis op veel plekken. In de tijd dat het in Valkenburg ook mis ging (maar minder extreem dan in Duitsland).quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Duitsland heeft toch ook te maken met dat de rivier vaak smal is, en er bergen/heuvels zitten aan beide kanten toch?En dat de steden/dorpen direct aan de rivier liggen en het water eigenlijk ergens heen kan
12.15 hierquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik 0
Maar goed in de provincies naast mijn huis hebben ze de Deltawerken neergelegd dus dat moet wel goed komen
True, ik was als klein hangbeest ooit op vakantie geweest in het plaatsje Altenahr in Duitsland, lag ook in een dal en toen het water ook hoog stond is heel die camping onder gelopen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Duitsland heeft toch ook te maken met dat de rivier vaak smal is, en er bergen/heuvels zitten aan beide kanten toch?En dat de steden/dorpen direct aan de rivier liggen en het water eigenlijk ergens heen kan
klopt, de dorpen zijn de uiterwaarden daarquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
ligt eraan, de rijn is bijvoorbeeld rond het ruhrgebied aan de westkant vrij plat maar heuvelachtig aan de oostkant. De weser ook volgens mij. Maar klopt wel dat meeste rivieren daar rondom heuvels zitten dus ja, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik geloof dat ik hierna modulatiequote:Op dinsdag 26 december 2023 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
en we zijn weer terug bij skyradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |