Beter dan 4 dagen na haar dood.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met dat dit is opgenomen 4 dagen voor haar dood.
Zo klinkt het welquote:
Jammer dat het nooit goed uitgewerkt is. Had best een goed liedje kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met dat dit is opgenomen 4 dagen voor haar dood.
TAKKIE!!!!quote:
Takkieeeeeeequote:
Via de reclameblokken is hij er toch een beetje bij, geloof ik.quote:
Toen kocht hij er maar gewoon één?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef Zorro het volgende:
Over Max en Mercedes:
Ik las vandaag dat Max een snelle Mercedes wilde huren in Portugal en dat hij dat niet mocht. Was nog geen 30 en dan dekte de verzekering het niet
quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jammer dat het nooit goed uitgewerkt is. Had best een goed liedje kunnen worden.
Brace yourself met Ruud die m gaat 'draaien'quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur is het zover.
Porcupine Tree in de Top 2000. Ik ben er helemaal klaar voor.
Dus als je je rijbewijs sinds je 29ste hebt mag het wel lolquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef Zorro het volgende:
Over Max en Mercedes:
Ik las vandaag dat Max een snelle Mercedes wilde huren in Portugal en dat hij dat niet mocht. Was nog geen 30 en dan dekte de verzekering het niet
SIEPIE EN TAKKIEquote:
Zit er al klaar voor, broekje is na het veldrijden nog steeds uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur is het zover.
Porcupine Tree in de Top 2000. Ik ben er helemaal klaar voor.
Tis leuker als @ok01 d'r broekje uit doetquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zit er al klaar voor, broekje is na het veldrijden nog steeds uit
Ja niet in Nederland hoor wij hebben sterke dijken, in Duitsland wat minderquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:01 schreef Hangbeest het volgende:
Wat zeggen ze nou? Vloedgolven die richting de stad keren? oei oei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |