quote:
Ik kan ze oprecht niet uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:20 schreef Chiappucci het volgende:
Die Sjors ballads ā la One More Try, A Different Corner, Kissing a Fool en Cowboys and Angels vind ik iets te veel van hetzelfde.
Artiest lepel spelquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef Ferdo het volgende:
George Michael
Michael Jackson
Jammer dat hierna niet Jackson Browne komt. Soort van domino.
Die werd geleefd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij altijd wel af of op het laatst in Micheal zijn leven of hij nog wel echt was
ofzo?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef Ferdo het volgende:
George Michael
Michael Jackson
Jammer dat hierna niet Jackson Browne komt. Soort van domino.
volgens waren zijn laatste jaren voor hem niet heel leuk als ik het zo moest gokken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij altijd wel af of op het laatst in Micheal zijn leven of hij nog wel echt was
Maar zijn haar zag er uit als een pruik en zijn huid leek ook al niet heel echtquote:
Tja, zo bizar zie je er niet veel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En volgepropt met medicatie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn haar zag er uit als een pruik en zijn huid leek ook al niet heel echt
Ontgaat je niet de clou, zo?quote:
Dit mag voor jouw voltooid verleden tijd zijn?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
dit duurt me toch iets te lang eerlijk gezegd.
Dat is ook schitterdquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit mag voor jouw voltooid verleden tijd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |