quote:
Ik kan ze oprecht niet uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:20 schreef Chiappucci het volgende:
Die Sjors ballads à la One More Try, A Different Corner, Kissing a Fool en Cowboys and Angels vind ik iets te veel van hetzelfde.
Artiest lepel spelquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef Ferdo het volgende:
George Michael
Michael Jackson
Jammer dat hierna niet Jackson Browne komt. Soort van domino.
Die werd geleefd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij altijd wel af of op het laatst in Micheal zijn leven of hij nog wel echt was
ofzo?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef Ferdo het volgende:
George Michael
Michael Jackson
Jammer dat hierna niet Jackson Browne komt. Soort van domino.
volgens waren zijn laatste jaren voor hem niet heel leuk als ik het zo moest gokken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij altijd wel af of op het laatst in Micheal zijn leven of hij nog wel echt was
Maar zijn haar zag er uit als een pruik en zijn huid leek ook al niet heel echtquote:
Tja, zo bizar zie je er niet veel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En volgepropt met medicatie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn haar zag er uit als een pruik en zijn huid leek ook al niet heel echt
Ontgaat je niet de clou, zo?quote:
Dit mag voor jouw voltooid verleden tijd zijn?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
dit duurt me toch iets te lang eerlijk gezegd.
Dat is ook schitterdquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit mag voor jouw voltooid verleden tijd zijn?
Terwijl het intro er al af is geknipt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
dit duurt me toch iets te lang eerlijk gezegd.
Guilty pleasure wel jaquote:
Elk jaar? Waar?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zeg het elk jaar maar dit nummer stond op Pop en Prachtig.
Scary Movie 3.quote:
Maar hij staat er a tyfuslang niet meer in, waarom zou je dat doen?quote:
Is ok01?quote:
Heb viaplay er maanden geleden uitgebonjour'd, F1 kijk ik wel via F1 TVquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
Bournemouth-Fulham straks zou best een interessant potje kunnen zijn. Alleen jammer dat het op viaplay is.
Hoe die ook kampioen was geworden op het laatst vorig seizoen was toch ook wel echt dom gelukquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Antwerp verliest met 3 0 van Genk Van Bommel is n parodie op n topcoach
Krijg ook al jaren niets meer mee van het dartsen, kutbetaalmuren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
Bournemouth-Fulham straks zou best een interessant potje kunnen zijn. Alleen jammer dat het op viaplay is.
Wel n prachtige ontknopingquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe die ook kampioen was geworden op het laatst vorig seizoen was toch ook wel echt dom geluk
WK welquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg ook al jaren niets meer mee van het dartsen, kutbetaalmuren.
Als liefhebber ben ik ontzettend blij met ViaPlay voor het darten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg ook al jaren niets meer mee van het dartsen, kutbetaalmuren.
Union sjokersquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe die ook kampioen was geworden op het laatst vorig seizoen was toch ook wel echt dom geluk
Geluk dar je er met n kerstbrunch van af komtquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi!
Kerstbrunch met de schoonfamilie ook weer overleefd, was nog gezellig ook. Wel fijn dat de drukte nu even voorbij is
is gras groen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wedden dat Gijs hier een overdreven act van gaat maken, zo?
Mijn schoonoma van 95 was erbij en die houdt geen heel diner meer vol, zodoendequote:Op dinsdag 26 december 2023 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geluk dar je er met n kerstbrunch van af komt
belachelijk. meer albumtracks!quote:
Allemaal fans van Grey's anatomyquote:
Favoriet nummer van iemand die dood is. Stemactie. Weet even niet meer wie precies.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat onbekende nummer op 1497 en hoe is dat binnengekomen?
Dat nummer van die stemactie van die 2 meisjes?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
geen idee heb geen uurlijssie gezienquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dood van n meisje waarna in lokale Hilversumse media door de familie is opgeroepen erop te stemmenquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh das van die 2 doodgereden meisjes uit Hilversum zeker?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Favoriet nummer van iemand die dood is. Stemactie. Weet even niet meer wie precies.
Grappig is dat ja. Ik vond God only knows ooit nooit wat totdat ik m zag in een aflev van The Wonder Years sindsdien..quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voltooid Verleden Tijd, schitterend nummer.
How to save a Life hoorde ik laatst intens goed geplaatst gebruikt worden in een aflevering van Scrubs. Tering, die kwam binnen. Om 'm nu weer te horen is heftig.
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh das van die 2 doodgereden meisjes uit Hilversum zeker?
die grap heb ik in mn puberteit veel te vaak gemaakt met mn maten, we lagen altijd dubbel.quote:
https://www.ad.nl/nieuws/(...)2000-br-br~a58a75d1/quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh das van die 2 doodgereden meisjes uit Hilversum zeker?
Orel sox?quote:
Ja met zijn fotomomentje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:37 schreef Isorden het volgende:
Wanne lul die costa ricaan bij Mathieu net
Die vind ik dan een stuk mooier.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Music was my first love and it will be my last
oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |