Streetlife?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gijs zelf is volgens mij een hele chille gast. Zag ooit een blooper van hem bij Laat ze maar lachen (uit de tijd dat ie nog tv deed), dat er iemand op straat op hem af stapte en midden in zijn presentatie zei dat ie 'm een kwal vond. "Oh nou, dank je wel!Dat mag je vinden, ik vind jou anders heel aardig
". En toen dacht ik, dát is class
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand trouwens een waterfiets? Mijn normale route naar werk is verdronken
oh dat valt me dan weer mee van hem. Sommige DJs zijn ook wel een soort typetje tijdens het draaien. Lijkt me ook verder geen onaardige gast of zo, alleen hij hoort zichzelf tijdens de lijst iig zeer graagquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gijs zelf is volgens mij een hele chille gast. Zag ooit een blooper van hem bij Laat ze maar lachen (uit de tijd dat ie nog tv deed), dat er iemand op straat op hem af stapte en midden in zijn presentatie zei dat ie 'm een kwal vond. "Oh nou, dank je wel!Dat mag je vinden, ik vind jou anders heel aardig
". En toen dacht ik, dát is class
Met je auto over n sigarenkistje met mogelijk n kraaienpootjes erin rijdenquote:
Hoorde hem op de radio toen het nieuws erna kwam dat hij overleden was. Sindsdien doet hij wel wat met me.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze moest door de jaren heen bij mij groeien. Vond het altijd zo'n kutkabbelnummer.
van MJ komt nog wel veel denk ik, heb vgm maar 2 keer gehoord. Bij 1e kerstdag heb ik echter een groot deel niet meegekregen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer Williams. Heb t idee dat er veel van t zelfde iig im dit onderste kwart staat. Al veel Elvis, Bee Gees, Robbie Williams en mj gehoord
Gelukkig is ook een route over de bergquote:
Denk dat de mannen van World Party er wel wat knaken aan verdiend hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nummer origineel van Robbie?
MJ slaat graag zijn slag als de kinderen op bed liggenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
van MJ komt nog wel veel denk ik, heb vgm maar 2 keer gehoord. Bij 1e kerstdag heb ik echter een groot deel niet meegekregen.
Dit vind ik een heel bijzondere mening. Die man heeft tientallen goede pophits gemaakt en dan prefereer je een flauwe cover van Freedom?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vond Freedom nog wel leuk gecoverd. Verder vind ik Robbie niks
Meer dan aan de rest van hun hits, misschien welquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk dat de mannen van World Party er wel wat knaken aan verdiend hebben.
Bij sommige artiesten zijn er ook wel 'fases' in de lijst dat ze erg vaak langskomen. Zo gok ik veel ABBA tussen 1000 en 300, veel Broes van 27e tot 30 december enzo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
van MJ komt nog wel veel denk ik, heb vgm maar 2 keer gehoord. Bij 1e kerstdag heb ik echter een groot deel niet meegekregen.
Mijn smaak is sowieso vreemd denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit vind ik een heel bijzondere mening. Die man heeft tientallen goede pophits gemaakt en dan prefereer je een flauwe cover van Freedom?
Absoluut, een echte hit hebben ze nooit gehadquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:56 schreef tufkac het volgende:
[..]
Meer dan aan de rest van hun hits, misschien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |