Gijs, doe eens lief en draai platen volledig. Tot zoverquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij leest hier mee volgens mij... volgens mij zag ik FOK! op 1 van zijn schermen openstaan
Ik hoop dat ie me vergeeft dat ie niet meer mn UI isquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij leest hier mee volgens mij... volgens mij zag ik FOK! op 1 van zijn schermen openstaan
meen je. Ik denk dat ie ons echt uitlacht in dat geval met dat gehaat. Hij zal dat volgens mij helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eigenlijk een Toto-nummer, vandaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze moest door de jaren heen bij mij groeien. Vond het altijd zo'n kutkabbelnummer.
Wel toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al paar jaar niet meer
Niet voor niets geschreven door de mannen van Toto. Maar kan hem inmiddels ook wel waarderen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze moest door de jaren heen bij mij groeien. Vond het altijd zo'n kutkabbelnummer.
Laten we n codewoord verzinnen dat een vd djs moet zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gaat ie straks voor jou Suus & Freek volledig draaien!quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gijs, doe eens lief en draai platen volledig. Tot zover
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al paar jaar niet meer
GIJS'Dquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:50 schreef tufkac het volgende:
[..]
Gaat ie straks voor jou Suus & Freek volledig draaien!
Gijs zelf is volgens mij een hele chille gast. Zag ooit een blooper van hem bij Laat ze maar lachen (uit de tijd dat ie nog tv deed), dat er iemand op straat op hem af stapte en midden in zijn presentatie zei dat ie 'm een kwal vond. "Oh nou, dank je wel!quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meen je. Ik denk dat ie ons echt uitlacht in dat geval met dat gehaat. Hij zal dat volgens mij helemaal geweldig vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |