Ik weet alleen Juli July nogquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Jij kent de Heineken reclames niet?
Toont wel total commitmentquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een doosje paracetamollen voor een webcam staan, moet wel het voorbeeld van de leegheid van Top2000-Visual Radio zijn.
Die was ook tof.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet alleen Juli July nog
Mevrouw,er zijn grenzenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:21 schreef houdjemond het volgende:
Flemming kan ik stiekem wel hebben.
Hij leest mee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Stop nou een met zeiken ... als die dat zelf nou gewoon eens deed
Dat is Everybody Hurtsquote:
die hoeft van mij ook niet zo nee.quote:
Die lat lag dan ook erg laag door Flemmingquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:23 schreef tufkac het volgende:
Mindere van REM, maar iig beter dan het vorige nummer
ja, truequote:Op dinsdag 26 december 2023 14:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die lat lag dan ook erg laag door Flemming
Paracetamolesquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het nummer van Flemming. Weet je als het Engelstalig was en gezongen was door iemand anders, had het mss nog gekund.
Dat is ook niet direct een heel grote prestatie natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:23 schreef tufkac het volgende:
Mindere van REM, maar iig beter dan het vorige nummer
Ja, was een soort protest tegen hun platenmaatschappij die wilde dat ze eens wat vrolijkere muziek zouden gaan maken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:23 schreef Zorro het volgende:
Deze vindt REM volgens mij zelf ook walgelijk.
Als het gezongen was door iemand die kon zingen, en met wat meer melodie.... eigenlijk, als het een ander nummer van iemand anders was geweest, had het best leuk kunnen zijn, jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het nummer van Flemming. Weet je als het Engelstalig was en gezongen was door iemand anders, had het mss nog gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |