Wel verdomd goeie ouwe meukquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja..ze zouden dan ook net als The Kinks niet meer herkend worden bij de Top 2000 quiz.
Ouwe meuk.
Damn rightquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel verdomd goeie ouwe meuk
pics van je zusquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Hier heeft mn zus op gestemd, gelukkig stemt ze ook weleens op goeie nummers
Eigenlijk een beetje Coldplay voor snobsquote:
Hier regent het inmiddels weerquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:11 schreef MTheBassman het volgende:
hey, de zon schijnt hier. Iemand, bel het nieuws.
quote:Er was eens een hоеr die in amsterdam werkte, maar ze had niet echt veel klanten, daarom had ze een aanbieding, ze liet 2 tatoeages op haar billen zetten, op de ene bil wesley sneijder en op de andere michael ballack, als je er 1 van de 2 kent mag je gratis nеuкеn.
Dit zijn dan ook de vroege Bee Geesquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:13 schreef MTheBassman het volgende:
Er is al best vroeg veel bee gees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meende dat je daar dan geen hogere stem van krijgt. Althans, niet dat ik het merkte toen ik het probeerdequote:Op dinsdag 26 december 2023 14:13 schreef Koen66 het volgende:
Toen de Beegees nog niet massaal aan de lachgas zaten
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik met Vandenberg en als gast bij Whitesnakequote:Op dinsdag 26 december 2023 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
heb m 2 keer live gezien, 1 keer met whitesnake en 1 keer met the moon kings
Onder de naam Vandenberg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zangert Bert stond laatst nog op een FvD festival
Bert Heerink is dan ook een lulquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onder de naam Vandenberg.
Adje viesmad.
Stukje wappiequote:Op dinsdag 26 december 2023 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onder de naam Vandenberg.
Adje viesmad.
hier is een Nederlandse versie van??quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind de NL versie dus heel leuk
#zonderschaamte
Van Heineken wordt niks beter. Nou ja, Cor van Hout misschien.quote:
Dit was geen NL versie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hier is een Nederlandse versie van??
Jij kent de Heineken reclames niet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Van zo'n Heineken reclame toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kijk niet bepaald vaak reclames nee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Jij kent de Heineken reclames niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |