Als mamalief papalief nooit vergiftigd had hadden die kinderen nooit ruim baan gehad.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:50 schreef TLC het volgende:
Als papalief nooit beroemd was geweest had je nooit wat gehoord van die koters van Andre
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet ie maar wat behoorlijkers uitzoeken dan een gecremeerde kroket
HAHAquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
"Wij zijn bij de brandweer" vind ik anders ook niet slecht.
Gelukkig zijn ze niet zwaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:53 schreef Zorro het volgende:
Daar heb je Buddy weer met zijn broers.
Had met zo'n titel ook een heel ander soort plaat verwachtquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:53 schreef TLC het volgende:
Echt zo'n vage titel waarbij je denkt wat heeft het een in Godsnaam met het ander te maken
Niet zwaar om mee te nemenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
OOOOH DEZEShit, ik noteer even wat voor mijn stemlijst van volgend jaar
Haha die is ook top inderdaad. Met Alberto die de hele koelkast en voorraadkast heeft opgevreten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HAHAAlles is Op is een echte banger.
cielkequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat er net ook aan te denken, wat is daar van geworden
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:53 schreef TLC het volgende:
Echt zo'n vage titel waarbij je denkt wat heeft het een in Godsnaam met het ander te maken
quote:The legend goes that around 1918, the orphanage's founder, Father Edward Flanagan, saw a boy, Reuban Granger, carrying another boy, Howard Loomis, who had polio and wore leg braces, up some stairs. Flanagan asked Granger if carrying Loomis was hard. The boy replied, “He ain't heavy, Father, he's m' brother.”
Wowquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
cielke
904 berichten
5.381 volgers
1.356 volgend
Cielke
🎙De Ayurveda Podcast @:de.ayurveda.podcast
💆🏽♀️ Ayurvedische massage @:de.ayurveda.therapeut
📖Ons boek ALLES OVER AYURVEDA ⬇️
Jij zit nog bij Hazes?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg zin in Unox knakworsten van dit nummer
En Gijsquote:
Nee nee. De unox jingle lijkt een beetje verstopt te zitten in het laatste nummer dat gedraaid werdquote:
Ahhhhja..ik zie dat welquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. De unox jingle lijkt een beetje verstopt te zitten in het laatste nummer dat gedraaid werd
Aan mij lag het niet, al jaren een stemplaat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, schandalig eigenlijk. Alleen al door die pianosolo hoort het in de top 500.
Top 100 als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, schandalig eigenlijk. Alleen al door die pianosolo hoort het in de top 500.
GOOD LUCK EVERYBODY ELSE!quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aziaten en het cliche niet kunnen rijden
Ik had AH kaasbroodjes voor lunchquote:
ik blijf het gewoon twitter noemen, zo'n stomme naam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe lang houden ze "X, het vroegere Twitter" vol?
Ja inderdaad, dikke vinger naar Elon Musk. Lekker praktisch, een groot sociaal medium vernoemen naar één letterquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik blijf het gewoon twitter noemen, zo'n stomme naam.
Goed dat je het zegt,ik heb een AH kip caesar sandwich.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had AH kaasbroodjes voor lunch
#ViesDik
Tja..ze zouden dan ook net als The Kinks niet meer herkend worden bij de Top 2000 quiz.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Hollies hebben hun jaar wel eens later afgesloten dan 26 december om 2 uur he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |