Jij zit nog bij Hazes?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg zin in Unox knakworsten van dit nummer
En Gijsquote:
Nee nee. De unox jingle lijkt een beetje verstopt te zitten in het laatste nummer dat gedraaid werdquote:
Ahhhhja..ik zie dat welquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. De unox jingle lijkt een beetje verstopt te zitten in het laatste nummer dat gedraaid werd
Aan mij lag het niet, al jaren een stemplaat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, schandalig eigenlijk. Alleen al door die pianosolo hoort het in de top 500.
Top 100 als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, schandalig eigenlijk. Alleen al door die pianosolo hoort het in de top 500.
GOOD LUCK EVERYBODY ELSE!quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aziaten en het cliche niet kunnen rijden
Ik had AH kaasbroodjes voor lunchquote:
ik blijf het gewoon twitter noemen, zo'n stomme naam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe lang houden ze "X, het vroegere Twitter" vol?
Ja inderdaad, dikke vinger naar Elon Musk. Lekker praktisch, een groot sociaal medium vernoemen naar één letterquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik blijf het gewoon twitter noemen, zo'n stomme naam.
Goed dat je het zegt,ik heb een AH kip caesar sandwich.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had AH kaasbroodjes voor lunch
#ViesDik
Tja..ze zouden dan ook net als The Kinks niet meer herkend worden bij de Top 2000 quiz.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Hollies hebben hun jaar wel eens later afgesloten dan 26 december om 2 uur he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |