-72, eindelijk winterquote:Op woensdag 27 december 2023 01:38 schreef Starhopper het volgende:
Ik zag net deze tweet van Marco Langbroek:
[ twitter ]
Via dit filmpje weet ik nu hoe dit moet:
Ik ontvang nu dus een weerballon van het KNMI![]()
Hoe cool!
[ afbeelding ]
Diepvriesquote:
Stel je voor. Het is droog.quote:
Stel je voor. Het is droog.quote:
Gebruik je de SDRsharp RTL Stick ?quote:Op woensdag 27 december 2023 01:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Hoe cool!
[ afbeelding ]
De zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer opquote:Op woensdag 27 december 2023 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Komt de zon nog een keer op vandaag of hoe zit dat?
Nope, een RSP1A van SDRPlayquote:Op woensdag 27 december 2023 10:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stel je voor. Het is droog.
En iedereen zou naar buiten gaan
[..]
Gebruik je de SDRsharp RTL Stick ?
Maar, luister je ook naar 'number stations'?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nope, een RSP1A van SDRPlayEn die draai ik op SDRConsole
Er zou een website moeten zijn waar je kunt aangeven waar en wanneer je genoten hebt van vuurwerk!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
No fun allowed! Grgr, de yuppen.
Jaja, weerbalonnenquote:Op woensdag 27 december 2023 01:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Hoe cool!
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Komt de zon nog een keer op vandaag of hoe zit dat?
Siervuurwerk vind ik ook best prima, het was vooral het willekeurige (en erg regelmatige) zware knalvuurwerk, hoogstwaarschijnlijk illegaal as fuck, dat ik gewoon kut vond.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er zou een website moeten zijn waar je kunt aangeven waar en wanneer je genoten hebt van vuurwerk!
Ik ben niet gelovig, dusquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt gisteren genoeg zon gehad voor tot aan de zomer
Gr gr God
Je moet ook uit je bed komen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nog geen druppel regen gezien vandaag
Ik loop buiten nu, nog steeds droogquote:
Vier, fünf, nullquote:Op woensdag 27 december 2023 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar, luister je ook naar 'number stations'?
Wow.... dat dat kan in Nederland!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik loop buiten nu, nog steeds droog
Wees niet bang, voor de rest van de week staat er weer tegen ingetekendquote:Op woensdag 27 december 2023 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow.... dat dat kan in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |