-72, eindelijk winterquote:Op woensdag 27 december 2023 01:38 schreef Starhopper het volgende:
Ik zag net deze tweet van Marco Langbroek:
[ twitter ]
Via dit filmpje weet ik nu hoe dit moet:
Ik ontvang nu dus een weerballon van het KNMI![]()
Hoe cool!
[ afbeelding ]
Diepvriesquote:
Stel je voor. Het is droog.quote:
Stel je voor. Het is droog.quote:
Gebruik je de SDRsharp RTL Stick ?quote:Op woensdag 27 december 2023 01:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Hoe cool!
[ afbeelding ]
De zon gaat zinloos onder, morgen moet zij toch weer opquote:Op woensdag 27 december 2023 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Komt de zon nog een keer op vandaag of hoe zit dat?
Nope, een RSP1A van SDRPlayquote:Op woensdag 27 december 2023 10:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stel je voor. Het is droog.
En iedereen zou naar buiten gaan
[..]
Gebruik je de SDRsharp RTL Stick ?
Maar, luister je ook naar 'number stations'?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nope, een RSP1A van SDRPlayEn die draai ik op SDRConsole
Er zou een website moeten zijn waar je kunt aangeven waar en wanneer je genoten hebt van vuurwerk!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
No fun allowed! Grgr, de yuppen.
Jaja, weerbalonnenquote:Op woensdag 27 december 2023 01:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Hoe cool!
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Komt de zon nog een keer op vandaag of hoe zit dat?
Siervuurwerk vind ik ook best prima, het was vooral het willekeurige (en erg regelmatige) zware knalvuurwerk, hoogstwaarschijnlijk illegaal as fuck, dat ik gewoon kut vond.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er zou een website moeten zijn waar je kunt aangeven waar en wanneer je genoten hebt van vuurwerk!
Ik ben niet gelovig, dusquote:Op woensdag 27 december 2023 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt gisteren genoeg zon gehad voor tot aan de zomer
Gr gr God
Je moet ook uit je bed komen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nog geen druppel regen gezien vandaag
Ik loop buiten nu, nog steeds droogquote:
Vier, fünf, nullquote:Op woensdag 27 december 2023 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar, luister je ook naar 'number stations'?
Wow.... dat dat kan in Nederland!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik loop buiten nu, nog steeds droog
Wees niet bang, voor de rest van de week staat er weer tegen ingetekendquote:Op woensdag 27 december 2023 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow.... dat dat kan in Nederland!
@Geschiedkundige is al een tijdje angstvallig stil. Waarschijnlijk te druk met genieten van het schijtweer heerlijke weerquote:Op woensdag 27 december 2023 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten hier dus mensen die hier vrolijk van worden. Die willen dit en kijken er maanden naar uit.
Leuk een storm naar mijn eerste deel van mijn naam genoemdquote:Op woensdag 27 december 2023 20:57 schreef Hyperdude het volgende:
Gerrit, vandaag, aan Schotse oostkust. Je kan de eerste 4 minuten doorspoelen.
Als ik hier naar buiten luister (noord Holland) dan trekt de wind aardig aan ja. Ik las gisteren dat Gerrit hier niet voor grote problemen zou zorgen, maar als de wind nog een tandje harder aantrekt dan zie ik nog wel wat boompjes op het spoor waaienquote:Op donderdag 28 december 2023 07:38 schreef Resistor het volgende:
Flink wat wind in Friesland/Drenthe. Ten minste, zo voelt het in een verder lege bestelbus.
Inderdaad. Gewoon stormachtig sinds gisteravond en de hele nacht door.quote:
Ja, jonguh! Maar jullie hebben tenminste chill weer. Onbewolkt en zon. Hier is het vrijwel elke dag kansloze grijze en natte treurnis ohne ende. Het koelt dan niet af.quote:Op donderdag 28 december 2023 07:47 schreef dick_laurent het volgende:
Wederom is het hier aan de Spaanse kust in de ochtend ruim kouder dan Nederland. Graadje of 2 a 3 momenteel. Bij jullie gemiddeld 10 graden![]()
Komt omdat we al dagenlang praktisch windstille en onbewolkte condities hebben. In het binnenland was het ruim onder nul, tot -10 op sommige plekken
Hier eerder 10 van de afgelopen 90 dagen zonnig geweest. Momenteel uiteraard weer grijs. Wat is het herfst halfjaar toch een op en top kansloos saaie periode.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Het is hier nu voor de 2e keer in 3 dagen zonnig
En droog
Dat dit kan in Nederland
Nee, natuurlijk niet. Keer weer een dag zo goed als droog, dan schijnt de zon heus niet. Gewoon grijze treurnis ohne ende.quote:
Ik heb echt hele grote twijfels bij die cijfers. Maar goed, uren zijn in juni natuurlijk lekker makkelijk te verzamelen. Een onwijs sobere december kan je met een paar zonnige dagen in juni al helemaal compenseren.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Keer weer een dag zo goed als droog, dan schijnt de zon heus niet. Gewoon grijze treurnis ohne ende.
Waarom niet gewoon minimaal halve dag zon erbij? Bedoel, het is toch droog, voor de verandering
Uiteraard, gisteren en vandaag prima dagjesquote:Op woensdag 27 december 2023 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:geschiedkundige is al een tijdje angstvallig stil. Waarschijnlijk te druk met genieten van het schijtweer heerlijke weer
Has left the chat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |