Het bewijs dat de klimaatveranderingsgekkies aan de macht zijn. Ze manipuleren het weer zodat mensen geen plezier kunnen makenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:30 schreef PzKpfw het volgende:
Uitgerekend op Oudjaarsdag weer harde wind en regen. Vorig jaar was het ook al zo kut.
In Nijmegen, en mijn eigen gemeente, is het sinds vorig helemaal verboden om vuurwerk af te steken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Siervuurwerk vind ik wel mooi! Wij steken met groepje vrienden wel paar potten af. Uiteraard wel om 00 uur. Volgend jaar ook, verboden of niet.
Of de LOEMINADE 😱quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het bewijs dat de klimaatveranderingsgekkies aan de macht zijn. Ze manipuleren het weer zodat mensen geen plezier kunnen maken
Zutphen volgend jaar ook, maar doen we niks meequote:Op dinsdag 26 december 2023 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Nijmegen, en mijn eigen gemeente, is het sinds vorig helemaal verboden om vuurwerk af te steken.
Een totaalverbod.
Niet dat je er iets van merkt, dat het niet meer mag![]()
Daar is gewoon niet op te handhaven.
Zelf vind ik het zonde van mijn geld.
Reed gister van Venlo naar Den Haag en de ruitenwissers hebben geen moment stilgestaan, aardig depressief!quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:07 schreef Hangbeest het volgende:
De zon schijnt weer! Die had ik al een paar dagen niet meer gezien. Mooie zonnige 2de kerstmiddag!
Kan ik me voorstellen, afgelopen week kwam het echt bet bakken uit de hemel!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Reed gister van Venlo naar Den Haag en de ruitenwissers hebben geen moment stilgestaan, aardig depressief!
Hier ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:12 schreef Hangbeest het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen nacht aan het spacen was, vloog gewoon een mug op mn slaapkamer rond? beetje verdwaald ofzo?
No fun allowed! Grgr, de yuppen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Nijmegen, en mijn eigen gemeente, is het sinds vorig helemaal verboden om vuurwerk af te steken.
Een totaalverbod.
Niet dat je er iets van merkt, dat het niet meer mag![]()
Daar is gewoon niet op te handhaven.
Zelf vind ik het zonde van mijn geld.
Ik denk een Siberische tijgermug.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:12 schreef Hangbeest het volgende:
Ik dacht dat ik afgelopen nacht aan het spacen was, vloog gewoon een mug op mn slaapkamer rond? beetje verdwaald ofzo?
Brabantse vrouwen zijn gemiddeld genomen wel wat gewilliger ja.quote:
pas maar op, tegen de staat ingaan wordt als crimineel gezien, je moet gewoon blijven betalen tot je niks meer kan kopen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Siervuurwerk vind ik wel mooi! Wij steken met groepje vrienden wel paar potten af. Uiteraard wel om 00 uur. Volgend jaar ook, verboden of niet.
Nu welquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
https://waterinfo.rws.nl/#/publiek/waterhoogte
Was deze al gedeeld hier?
Kan niet te lang droog en niet grijs blijven, hè. Anders wijken we af van 80/85% grijze natte treurnis in het kansloze herfst halfjaarquote:Op woensdag 27 december 2023 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Bah weer regen.. gisteren was zo’n heerlijke dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |