SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
Over VR brillen gesproken, een kennis van me die ook aardig last vd winterdepressie kan hebben, had ooit een VR bril gekocht om dan serieus in VR door zonnige mediterrane omgevingen te kunnen lopen.
Hielp uiteindelijk geen kut, had ie die 400e beter kunnen uitgeven aan een vliegticket naar zuid Europa.Doet geen kont inderdaad. Beter een week naar Spanje of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gaat 2023 op de valreep toch nog een flinke storm meepakken?
Vandaag en morgen in de gaten houden of deze erin blijft of dat het als nog met een sisser afloopt, maar als het niet met een sisser afloopt kunnen we al het mooie vuurwerk wel vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, de vuurwerktokkiesquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:53 schreef Evangelion het volgende:
Oh wacht dan steken die tokkies het gewoon de dagen erna aan. Laat maar dan.
In Oekraïne doet Russisch tuig dat ook al jarenquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohja, de vuurwerktokkies![]()
In mijn vorige woonwijk waren die lui al vanaf begin november bezig met elke avond mortiergranaten afsteken.simpel dom volk ook.
Dan zit je in het verkeerde land. Spanje een optie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Echt, die lenging van de dagen kan me niet snel genoeg gaan nu. Ben het spuugzat om halverwege de middag al in het donker te zitten binnen.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde land. Spanje een optie?
Dan ga ik gewoon thuiswerkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:08 schreef ACT-F het volgende:
De komende weken blijft het regenen en na oud en nieuw mogelijk snil
aha, de Cobra boysquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In mijn vorige woonwijk waren die lui al vanaf begin november bezig met elke avond mortiergranaten afsteken.simpel dom volk ook.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ux/9300000139386102/quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Echt, die lenging van de dagen kan me niet snel genoeg gaan nu. Ben het spuugzat om halverwege de middag al in het donker te zitten binnen.
Ik heb veel meer nodig dan dat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ux/9300000139386102/
Hij is bij jullie nu inderdaad net onder gegaan. Ik zit nog in het zonnetje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde land. Spanje een optie?
Siervuurwerk vind ik wel mooi! Wij steken met groepje vrienden wel paar potten af. Uiteraard wel om 00 uur. Volgend jaar ook, verboden of niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |