abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211818089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Gast wordt door een explosie op 10m afstand geraakt, kan z'n benen niet meer gebruiken en bloed daarna dood... 🤔

https://www.reddit.com/r/(...)_kan_hunis_28122023/
Hamas militant eliminated in Kan Hunis 28.12.2023
Daar lig je dan met je kontje omhoog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211818398
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Die (historische) context en uitleg zijn inmiddels best veel mensen benieuwd naar *O*
Wat moet je trouwens met organen van lijken? Daar heb je helemaal niets aan.
  vrijdag 29 december 2023 @ 15:05:05 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211818540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 14:58 schreef Mylene het volgende:

[..]
Wat moet je trouwens met organen van lijken? Daar heb je helemaal niets aan.
Beetje peuren voor wetenschappelijk onderzoek zou kunnen maar vind het ook maar een vaag verhaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211819474
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 14:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is in jouw ogen wel een betrouwbare bron?Als een channel2 wat tegenwoordig channel12 is ook al onbetrouwbaar is :)
Graag een beetje concrete voorbeelden graag want dat alles in Nederland op GeenStijl na onbetrouwbaar is die accepteer ik
Als je iets hoort als dit, moeten de alarmbellen onmiddellijk bij je afgaan: dit is desinformatie. Je zou dan zeer kritisch moeten kijken naar het bericht en de bron(nen) ervan. Beetje wat normale mensen doen, en waar anti-Israëlmensen dus ongevoelig voor zijn; daarom kunnen dit soort achterlijke theorieën ook de ronde doen.
Intolerant voor intolerantie
pi_211819553
pi_211819630
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 15:51 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Als je iets hoort als dit, moeten de alarmbellen onmiddellijk bij je afgaan: dit is desinformatie. Je zou dan zeer kritisch moeten kijken naar het bericht en de bron(nen) ervan. Beetje wat normale mensen doen, en waar anti-Israëlmensen dus ongevoelig voor zijn; daarom kunnen dit soort achterlijke theorieën ook de ronde doen.
Als Gaurdian, CNN, BBC en Boston Globe er iets over schreven. Zijn dat bekende onbetrouwbare bronnen?
pi_211819862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 15:51 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wees eerlijk. Een bericht dat Hamas organen uit Israëlische lijken haalt zou je waarschijnlijk wel serieus nemen. Dit heeft niets met bron of bericht te maken en alles met wie de dader is volgens het bericht.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_211819950
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
De NOS corrigeert de fout op een verkeerde manier, eens. Het hoort in de blog.
Nee, maar da's geen probleem hoor. Het ligt aan 'de lezer'. Die moet zelf een oordeel vormen.

Dat het foutieve bericht in your face is, en je de rectificatie moet zoeken met een lampje, dat doet er niet toe.

Want journalistiek is immer gereduceert tot alle stront die van beide kanten komt gewoon flux doorzetten, want 'de lezer' is vast wel zo slim om zelf het juiste oordeel te vormen!
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211820062
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2023 16:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, maar da's geen probleem hoor. Het ligt aan 'de lezer'. Die moet zelf een oordeel vormen.

Dat het foutieve bericht in your face is, en je de rectificatie moet zoeken met een lampje, dat doet er niet toe.

Want journalistiek is immer gereduceert tot alle stront die van beide kanten komt gewoon flux doorzetten, want 'de lezer' is vast wel zo slim om zelf het juiste oordeel te vormen!
vervelend hè als je het een keer mij eens bent :')
pi_211820117
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
vervelend hè als je het een keer mij eens bent :')
Nee hoor! :)

Het leven is nu eenmaal niet zwart-wit ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211821630
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2023 15:54 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Kan die oelewapper nou niet één dag z'n muil houden? :')
Twee gezichten, volop handel drijven met Israël.

twitter

vrijdag 29 december 2023 @ 17:44:10 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211822371
11 leiders die speciaal voor de aanstaande Hezbollah vs Israel oorlog langskomen en nu dood zijn. Dat moet wel een zware klap zijn voor Iran en Hezbollah _O_

https://www.jpost.com/breaking-news/article-780016
Eleven top Iranian commanders killed in Damascus airport strike - report

11 leaders of the Iranian Revolutionary Guard Corps (IRGC) were killed in an airstrike targeting Damascus International Airport on Thursday evening, Saudi media reported the following morning.

The commander of the Revolutionary Guards in eastern Syria, Nur Rashid, was injured in the airstrike, Saudi media channel Al-Hadath reported.

IRGC commanders were reportedly at the airport to meet with high-ranking delegates.

Other strikes on Syria this week, foreign media also claims were done by Israel
Syrian media also claimed on Thursday evening that Israel had targeted sites in southern Syria and near Damascus with airstrikes in two separate waves. Syrian air defenses were activated in the Damascus area during the strikes. The country's media quoted one Syrian military source as saying that the alleged airstrike carried out by Israel came from the "occupied Syrian Golan Heights."

Earlier this week, Iran vowed that Israel would "pay" for the killing of Sayyed Reza Mousavi, another IRGC commander who was killed by an alleged Israeli airstrike last Monday in the vicinity of Damascus.

Shortly after the strike that killed Mousavi occurred, footage on social media showed smoke near the Damascus airport, as Iranian proxies have often used the location.
pi_211822414
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 16:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wees eerlijk. Een bericht dat Hamas organen uit Israëlische lijken haalt zou je waarschijnlijk wel serieus nemen. Dit heeft niets met bron of bericht te maken en alles met wie de dader is volgens het bericht.
Daar zou dan ook alle reden toe zijn. Het gedrag en de cultuur van de Palestijnen is totaal anders dan die van de Israëliërs.

Zoek bijvoorbeeld maar eens op de 'Ramallah lynching' begin van deze eeuw. Twee Israëlische militairen namen een verkeerde afslag en kwamen op Palestijns grondgebied in Ramallah, werden herkend in hun functie en opgepakt door Palestijnse agenten en vastgehouden op een politiebureau.

Het gerucht van hun aanwezigheid verspreide zich snel onder de bevolking, waarna een grote groep woedende Palestijnen het bureau bestormden, deze militairen te pakken kregen en hebben afgeslacht. Euforische Palestijnen stonden vervolgens in de straten met letterlijk stukken van de lichamen en organen van de Israëlische militairen in hun handen.

En soortgelijk gruwelijks hebben we op 7 oktober gezien. Dit is wat de Palestijnen zijn, dit is hun cultuur. Kortom, inderdaad, van de Palestijnen kun je alles verwachten, van Israëliërs niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 29 december 2023 @ 18:12:56 #289
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211825104
zuid afrika blijkt de enige eervolle land te zijn dat echt in actie durft te komen.

South Africa has repeatedly stated that it condemns all violence and attacks against all civilians, including Israelis. Moreover, South Africa has continuously called for an immediate and permanent ceasefire and the resumption of talks that will end the violence arising from the continued belligerent occupation of Palestine.

As a State Party to the Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide, South Africa is under a treaty obligation to prevent genocide from occurring.

South Africa has repeatedly stated that it condemns all violence and attacks against all civilians, including Israelis. Moreover, South Africa has continuously called for an immediate and permanent ceasefire and the resumption of talks that will end the violence arising from the continued belligerent occupation of Palestine.

As a State Party to the Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide, South Africa is under a treaty obligation to prevent genocide from occurring.

Therefore, at a special meeting held on 8 December 2023, Cabinet directed that the International Court of Justice in The Hague be approached to obtain an order directing Israel, which is also a State Party, to refrain from any acts that may constitute genocide or related crimes under the Convention.

An application in this regard was filed before the Court on 29 December 2023 in which the Court is requested to declare on an urgent basis that Israel is in breach of its obligations in terms of the Genocide Convention, should immediately cease all acts and measures in breach of those obligations and take a number of related actions.

ISSUED BY THE DEPARTMENT OF INTERNATIONAL RELATIONS AND COOPERATION

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211825150
blinken maakt zich zogenaamd druk over de veiligheid van journalisten
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 29 december 2023 @ 20:29:57 #292
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 29 december 2023 @ 20:30:12 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211825265
De land, really?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211825269
#iSRaeli ZeLFvERdediDiNG

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211825398
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2023 04:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
ook republikeinse presidentskandidaat zit te lobbyen voor etnische zuiveringen. ze doen er niet eens geheimzinnig over wat hun doel is.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211825564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:
#iSRaeli ZeLFvERdediDiNG

[ twitter ]
[ twitter ]
Hoe weet die twitteraar zo zeker dat dit burgers zijn? Maar je hebt het alweer voor de waarheid aangenomen zo te zien.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 20:34 schreef Slayage het volgende:

[..]
ook republikeinse presidentskandidaat zit te lobbyen voor etnische zuiveringen. ze doen er niet eens geheimzinnig over wat hun doel is.

[ twitter ]
Ik zou als ik jou was eens opzoeken wat de term 'etnische zuivering' precies wil zeggen. Andere landen stimuleren mensen uit een oorlogsgebied op te vangen is geen 'etnische zuivering'. Anders zou half Europa bezig zijn Oekraïne 'etnisch te zuiveren' omdat we hun vluchtelingen opvangen.

Palestijnen zouden als zij vluchten, inderdaad ook naar landen moeten, die enigszins overeenkomen met hun eigen cultuur. En dan zit je al snel aan andere Arabische en Islamtische landen. Palestijnen zijn namelijk doorsnee Arabieren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211826167
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 15:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als Gaurdian, CNN, BBC en Boston Globe er iets over schreven. Zijn dat bekende onbetrouwbare bronnen?
Luister. Eén van de eigenschappen van nepnieuws, is dat het ver kan reizen voor het ontkracht wordt, en zelfs dat het een eigen leven kan gaan leiden als de ontkrachting niet snel genoeg, of breed genoeg plaatsvindt.

De bronnen die wat melden kopiëren het vaak van elkaar en het komt met regelmaat voor dat de uiteindelijke bron slechts één persoon, of één site of één instelling blijkt te zijn.

Moet jij raden wat hier is gebeurd. ;)

Daarom zei ik ook, hierbij moet je gewoon op voorhand al aan de rem trekken. Het roven van organen uit dode Palestijnse militanten? Toe nou even. :')
pi_211826254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 16:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wees eerlijk. Een bericht dat Hamas organen uit Israëlische lijken haalt zou je waarschijnlijk wel serieus nemen.
Nee, dat zou ik niet. Die aanname doe je uitsluitend omdat ik van 'de verkeerde kant' ben.

Om precies dezelfde reden vermoed ik dat jij in de verdediging schiet omdat het de Palestijnse zaak in een slecht daglicht zou hebben gezet, of nog erger... de Israëlische zaak in een goed daglicht als het onwaar zou blijken te zijn (wat het ook is - ben jij nu niet blij?).
quote:
Dit heeft niets met bron of bericht te maken en alles met wie de dader is volgens het bericht.
Het bericht is gewoon té belachelijk (en onwerkbaar :o ) voor woorden.

Maar waar het in dit geval om ging, is dat het zo vaak opduikt; het is een variant op de matzes van Palestijns kinderbloed. Gewoon een antisemitisch bloedsprookje (daar komt het woord ook vandaan).
pi_211826311
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:
zuid afrika blijkt de enige eervolle land te zijn dat echt in actie durft te komen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2023 15:09 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dus jij gelooft nu eindelijk ook dat Hezbollah en Iran éigenlijk geen partij zijn voor Israël. Je hoopt namelijk nu dat Amerika de rem erop zet. In andere reacties heb je echter aangegeven dat dat nooit zal gebeuren. :)

Wat vind je van Israëls streven? Dat deze oorlog pas gewonnen is als Hamas is vernietigd, Gaza gedemilitariseerd en de Palestijnen gederadicaliseerd?
pi_211826434
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dit dus. Het willen onderzoeken is gewoon een vorm van grotesk antisemitisme. Josef Mengele zou er nog bij gaan hoofdschudden.
De aller ergste vorm van antisemitisme vind ik
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')