De mooiste R.E.M. als je het mij vraagt. Underrated ten opzichte van het oudere werk.quote:
quote:
Tsja, maar zeg eens eerlijk, is dit beter:quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat overdreven gehaat op Bluf vermoeiend maar het is tekstueel allemaal soms… tsja
Is dit een vertaling van my favorite clown van asaf avidan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:58 schreef tufkac het volgende:
[..]
Tsja, maar zeg eens eerlijk, is dit beter:
"Ze verkopen ansichtkaarten van de ophanging
Waar ze de paspoorten bruin verven
Ja, de schoonheidssalon zit vol met matrozen
Het circus is in de stad"
oke! Ieder zn dingquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieuuw dat vind ik een vreselijk uitgekauwd nummer , dan vind ik deze beter
Desolation Row van Dylanquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit een vertaling van my favorite clown van asaf avidan?
Heeft nog een relatie gehad met Dione de Graaff lees ik net.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:52 schreef Szura het volgende:
Ken je dat verhaal van die drummer van Blof die motortje ging rijden?
Dionequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft nog een relatie gehad met Dione de Graaff lees ik net.
[ afbeelding ]
Gorki komt nog vanmiddagquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het komende tweeluikje zal toch wel de beste van de dag zijn?
Kan dat tippen aan Snelle en Hazes?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het komende tweeluikje zal toch wel de beste van de dag zijn?
Oudere jongere present hier!quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meer iemand voor de rijpere jeugd denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Gorki opgezocht om m iig niet ergens s nachts te missenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lijstloos luisterde?
Zo briljant dat ie eigenlijk wel op een tegeltje magquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meest briljante blofsongtekst die nooit heeft bestaan blijft: vanavond is jouw tong de rode loper naar de première van mijn geluk
Zou best stijlloos zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lijstloos luisterde?
Voor mij is Zaterdag ook het allerbeste wat Bløf ooit heeft gemaakt. Met de nostalgiefactor, maar tevens omdat het een heerlijke spitsvondige songtekst bevat en een lekker tempoquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jouw allermooiste straathoek ruikt ook naar koffie en bier?
neequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:04 schreef Hangbeest het volgende:
ff vraagje, het nieuws en reclame enzo heb je dat alleen op tv of?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo briljant dat ie eigenlijk wel op een tegeltje mag![]()
Als die reclames korter waren kun je in veel minder uren veel meer nummers kwijt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:05 schreef MTheBassman het volgende:
heb het weer gehaald voordat het uur is begonnen, bedankt lange reclame (for once)
T ego van staverman en de wild moet ergens van betaald wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als die reclames korter waren kun je in veel minder uren veel meer nummers kwijt.
Geen wonder dat ze 'De muziek zegt alles' als slogan niet meer hebben
Geld zegt allesquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als die reclames korter waren kun je in veel minder uren veel meer nummers kwijt.
Geen wonder dat ze 'De muziek zegt alles' als slogan niet meer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |