Alleen Gorki opgezocht om m iig niet ergens s nachts te missenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lijstloos luisterde?
Zo briljant dat ie eigenlijk wel op een tegeltje magquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meest briljante blofsongtekst die nooit heeft bestaan blijft: vanavond is jouw tong de rode loper naar de première van mijn geluk
Zou best stijlloos zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lijstloos luisterde?
Voor mij is Zaterdag ook het allerbeste wat Bløf ooit heeft gemaakt. Met de nostalgiefactor, maar tevens omdat het een heerlijke spitsvondige songtekst bevat en een lekker tempoquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jouw allermooiste straathoek ruikt ook naar koffie en bier?
neequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:04 schreef Hangbeest het volgende:
ff vraagje, het nieuws en reclame enzo heb je dat alleen op tv of?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo briljant dat ie eigenlijk wel op een tegeltje mag![]()
Als die reclames korter waren kun je in veel minder uren veel meer nummers kwijt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:05 schreef MTheBassman het volgende:
heb het weer gehaald voordat het uur is begonnen, bedankt lange reclame (for once)
T ego van staverman en de wild moet ergens van betaald wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als die reclames korter waren kun je in veel minder uren veel meer nummers kwijt.
Geen wonder dat ze 'De muziek zegt alles' als slogan niet meer hebben
Geld zegt allesquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als die reclames korter waren kun je in veel minder uren veel meer nummers kwijt.
Geen wonder dat ze 'De muziek zegt alles' als slogan niet meer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |