De mooiste R.E.M. als je het mij vraagt. Underrated ten opzichte van het oudere werk.quote:
quote:
Tsja, maar zeg eens eerlijk, is dit beter:quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat overdreven gehaat op Bluf vermoeiend maar het is tekstueel allemaal soms… tsja
Is dit een vertaling van my favorite clown van asaf avidan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:58 schreef tufkac het volgende:
[..]
Tsja, maar zeg eens eerlijk, is dit beter:
"Ze verkopen ansichtkaarten van de ophanging
Waar ze de paspoorten bruin verven
Ja, de schoonheidssalon zit vol met matrozen
Het circus is in de stad"
oke! Ieder zn dingquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieuuw dat vind ik een vreselijk uitgekauwd nummer , dan vind ik deze beter
Desolation Row van Dylanquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit een vertaling van my favorite clown van asaf avidan?
Heeft nog een relatie gehad met Dione de Graaff lees ik net.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:52 schreef Szura het volgende:
Ken je dat verhaal van die drummer van Blof die motortje ging rijden?
Dionequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft nog een relatie gehad met Dione de Graaff lees ik net.
[ afbeelding ]
Gorki komt nog vanmiddagquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het komende tweeluikje zal toch wel de beste van de dag zijn?
Kan dat tippen aan Snelle en Hazes?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het komende tweeluikje zal toch wel de beste van de dag zijn?
Oudere jongere present hier!quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meer iemand voor de rijpere jeugd denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |