Dat hoor je ook wel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is volgend jaar 30 jaar oud trouwens.
Toch blij dat ik nog aan het begin van de 90's ter wereld ben gekomenquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb collega’s die eind jaren ‘90 zijn geboren en de Prodigy niet kennen.
Ik heb geen hoop voor die generatie
Understatementquote:
Dat waren geen wonderkinderen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Super!quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slapen is voor superwatjes.
Net als broeken!
Ik heb er eentje uit die tijd die het ook niet kende maar laatst wel naar een concert ervan is gegaan en gelijk verkocht isquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is Dago nu ook een broek kwijtquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slapen is voor superwatjes.
Net als broeken!
Je herkent Freddies stem toch welquote:
Beter dan veel jaren 80 werk van kwienquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Overbodige Queen is overbodig
Ja, en dankzij dit soort egocentrische dj's die zichzelf te belangrijk vinden worden andere (veel fijnere) dj's in hun tijd beperkt en moeten ze de aankondiging (en anekdotes van luisteraars) afraffelen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat hoeft geen twee minuten te duren. Bart vindt zichzelf weer eens interessanter dan de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zelfs dat niet, t is een matige jamsessiequote:Op dinsdag 26 december 2023 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beter dan veel jaren 80 werk van kwien
Nee hoorquote:
Alles van Queen is overbodig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Overbodige Queen is overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |