Ga ik doenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tel jij even actief hoe vaak Jeroen wals/walsje roept? Dan kan ik naar bedVorig uur kwam ie er niet aan toe doordat het uur helemaal volgepland zat (lekker voor hem). Zal zo wel komen.
Vuurwerk afsteken, champagne drinken en bier drinken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw trouwens?
Geduld is ook gewoon een schone zaak. Als je hier niet verderkan heb je zo te horen dus ook een ander forum waar je dan even verderkan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe snel ik weer wil reageren
Ander forum waar ik zit gaat tot 100.000 reacties ipv 301.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
Naar mijn pa en ma #yoloquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
Komt vast nog welquote:
Goed nat?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Slaap ze en God Natt, of zo!
Blijf zoals elk jaar thuis voor de kaddenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
Ik heb in mn eerste studiejaar een semestertje zweeds gedaan, totdat ons het semester daarna gevraagd werd een heel boek te lezen in het zweeds en te debatteren, terwijl we maar A2 niveau hadden. Dat was het voor mij niet waard meerquote:
Die praten niet over de top 2000.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geduld is ook gewoon een schone zaak. Als je hier niet verderkan heb je zo te horen dus ook een ander forum waar je dan even verderkan.
Avondje bij vrienden/oude buren van m'n vriendin. Er zijn tevens karaokeplannen geloof ik..quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
Heel goedquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken, champagne drinken en bier drinken.
Ik vind heelmaal mooi.quote:
Vanuit de witte tuinstoel naar vuurwerk kijken?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bier drinken kut roepen gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |