Ja de climax van dit nummer is echt zo goedquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hele mooie keuze. Hier ook een voormalig stemplaat. Opbouwgenot
Trustequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik taai ook af vandaag, tot morgen mensen!
Toevallig tegelijk met Diaan? Handen boven de dekensquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:08 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo ook. was een pittig dagje...
Nou, bij het vorige deel vond ik dat ik echt wel snel een nieuw deel opende, maar ook toen had je me toch echt gekaapt binnen no-timequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oh nee niet actief hoor hahah meer gewoon snel weer willen reageren
we zijn getrouwd, dus dan mogen de handen gewoon onder de dekens...quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toevallig tegelijk met Diaan? Handen boven de dekens
Teveel, maar welkom terugquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:11 schreef Gretzl het volgende:
Net thuis en weer nieuwe energie![]()
![]()
Hoeveel legendarische posts heb ik gemist
0 (denk ik)quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:11 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Welterusten in het Zweeds. Maar ik ben te lui om dat te translatenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Ken je nagaan hoe snel ik weer wil reagerenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, bij het vorige deel vond ik dat ik echt wel snel een nieuw deel opende, maar ook toen had je me toch echt gekaapt binnen no-time
God natt, of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welterusten in het Zweeds. Maar ik ben te lui om dat te translaten
Ben gewoon door m'n biervoorraad heenquote:
450, plusminusquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:11 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Tel jij even actief hoe vaak Jeroen wals/walsje roept? Dan kan ik naar bedquote:
Niiiiicequote:
Nu al?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben gewoon door m'n biervoorraad heen
TMI en tevens veel plezier met 1.4 halenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zijn getrouwd, dus dan mogen de handen gewoon onder de dekens...
Geen idee nogquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw trouwens?
wij gaan naar de buren (zijn ook vrienden van ons)quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:08 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo ook. was een pittig dagje...
Slaap ze en God Natt, of zo!quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Zie een van mijn vorige posts.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:12 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |