Oeh welke Dago?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ooooh, mijn volgende stemnummer komt dit uur al!
In ieder geval heeft hij Talk Talk niet verpest met een walsje of door door de intro/outro te praten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
en het plassertje wordt weer slap na het aanhoren van Van Kinkel
Heb er na 3 uur nog twee, daarna slapen denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijne pas van 2 tot 3. Ik ga die nog wel effe meepakken, heb tot nu toe maar 1 stemplaat meegekregen
Trustequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:09 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik brei er een eind aan voor vandaag.
Of eigenlijk ook niet want de dag is net begonnen.
Ik las een pauze in van een paar uur dan
Truste allen
dit noemt men stockholm syndromequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Eerlijk, ik begin Van Inkel een beetje te waarderen. Hij hoort erbij zoals die zwerver die altijd op CS Utrecht zit met zijn bordje dat hij very hungry is erbij hoort
Ik moet meteen aan Giel Beelen denken die dit deed met toppertje in het programma van Claudia de Breij.quote:
@Ceequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vlakke hand
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vlakke hand
En 's avonds het verdiende geld moeten afgeven aan de Roemeense bendeleiderquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Eerlijk, ik begin Van Inkel een beetje te waarderen. Hij hoort erbij zoals die zwerver die altijd op CS Utrecht zit met zijn bordje dat hij very hungry is erbij hoort
Ook wel eens lekker toch, anders blijf je je omkleden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:11 schreef ok01 het volgende:
Bij Jacques Brel wordt het echt een Sahara beneden
Hallo <_< Dat was Alopioquote:Op maandag 25 december 2023 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je moet het mij niet kwalijk nemen zeg ik op voorhand, maar ik ga elk jaar weer opnieuw beginnen met voorstellen en kennismaken. Ik ken alleen nog de gezichten achter Dago, Pippen en volgens mij ienieminiemuis, maar dat is echt door Karaoke-lotgenoten. Er was nog iemand bij, aardige gozer maar ik kan die nu al niet meer aan de user hangen
Geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker toch, anders blijf je je omkleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |