Er zijn veel redenen om een abo voor te nemen, maar reclamevrij FOK!'en omdat de code van de site te lomp geschreven is dat ie een 'vriendelijke melding' elke paginarefresh weergeeft, is daar niet een van. Geen fan van dat opdringen.quote:
Met Emile wonnen ze nog weleens, met Lilian hebben ze 7x verlorenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:17 schreef Berkery het volgende:
Dit was nooit het campagnelied van de SP. Daar ging het fout.
Ik heb op Someone Like You gestemdquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:18 schreef hollandia02 het volgende:
Ik op All I Ask gestemd van Adèle, das pas een goeie
Volgens Wiki is het de Amerikaanse zangeres Audra Mae.quote:
Zie de opvolger het niet beter doen lolquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Met Emile wonnen ze nog weleens, met Lilian hebben ze 7x verloren
Ik stemde jarenlang op Million Years Ago.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:18 schreef hollandia02 het volgende:
Ik op All I Ask gestemd van Adèle, das pas een goeie
ALL I ASK NIET???quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nog weleens op Million Years Ago gestemd, heeeel misschien een keer op Skyfall, maar verder dan dat hoeft Adele van mij niet zo per se.
Deze is opzich niet heel slecht maar zou m ook niet missen.
Ik ben zijn naam al weer vergeten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zie de opvolger het niet beter doen lol
Rolling in the Deep?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat alle Adele liedjes op elkaar lijken. Behalve de liedjes die anders zin
Tip plaat!quote:
Scherpquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat alle Adele liedjes op elkaar lijken. Behalve de liedjes die anders zin
Zijn zeker met elkaar uitgespeeld?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:19 schreef hole1988 het volgende:
Twee volwassenen die spelen met Takkie en Siepie.
Je zou toch denken dat hij na jaren alcoholisme flink getraind isquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hij praat weer lekker met dubbele tong.
Denk om de kids!!quote:
Kaars omgevallen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:21 schreef ok01 het volgende:
Was deze alweer vergeten. Fijne verassing zo
Die zijn nu 17 Chevquote:
Wie is er dood?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:21 schreef ok01 het volgende:
Crematie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ook. Zeker met dat gifje van Dago boven je postquote:
Gebeurt mij ook vaak hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg even werken aan mijn spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |