Wat fijn dat ze ervanaf is!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:39 schreef Kiid het volgende:
Ah, leuk om te horen dat jullie allemaal een leuke ervaring ermee hebben! Het lijkt me ook wel leuk om een wat beter beeld te zien. Maar ik zou het ook weer niet als gemis zien omdat het +- nog een week of 10/15 is voordat ze er daadwerkelijk is.
Vandaag ook een controle echo gehad in het ziekenhuis. Alles was goed met de baby. Nu hoeven we ook niet meer terug te komen in het ziekenhuis. Mijn vriendin heeft nu geen last meer van HG en geen medicatie meer nodig.
Dus nu kunnen we eindelijk gewoon naar de verloskundige. Daar zijn we nog niet geweest omdat mijn vriendin al vrij snel last kreeg van HG en daardoor enkel alles via het ziekenhuis geweest.
Die van mij daalde pas in toen ik volledige ontsluiting had. Ik had al persdrang en moest een uur wachten met persen omdat hij nog niet ingedaald was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn dat de versie niet nodig was! Van wat ik heb begrepen dalen baby’s heel vaak pas in als de bevalling al begonnen is, dus dat lijkt me geen reden voor zorg.
Gezonde spanning! Maar kan me voorstellen dat het nu voortdurend je gedachten beheerst.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:56 schreef Kreator het volgende:
Onze dochter is niet meer gedraaid dus het is nu echt bijna tijd voor de keizersnee. begin wel zenuwachtig te worden. Zal blij zijn als het achter de rug is.
Hoera! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Nu wel. Vanmorgen om 08:25 is Emma geboren. Alles is ok met moeder en dochter (en vader). Ze woog 3400 gram. Ze ligt nu heerlijk te slapen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Nu wel. Vanmorgen om 08:25 is Emma geboren. Alles is ok met moeder en dochter (en vader). Ze woog 3400 gram. Ze ligt nu heerlijk te slapen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Gefeliciteerd en super fijn dat alles goed is gegaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Tegenwoordig na 24 uur al.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en super fijn dat alles goed is gegaan
Vlg week naar huis?
Gefeliciteerd ouwe!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Gefeliciteerd met jullie Emmaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
Gefeliciteerd! Fijn dat het met iedereen goed gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Kreator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |