Ik ben met verlof ja! Heel fijn want ik kon t bijna niet meer aan. Heb tot het eind 45u per week gewerkt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk @:Ceviche ! @:Flav hadden jullie ook niet onlangs een geslachtsecho? @:_Lily_ ondertussen met verlof?
Wij krijgen nog een jongetjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk @:Ceviche ! @:Flav hadden jullie ook niet onlangs een geslachtsecho? @:_Lily_ ondertussen met verlof?
Leuk, gefeliciteerdquote:Op zondag 4 februari 2024 14:18 schreef Flav het volgende:
[..]
Wij krijgen nog een jongetje![]()
Een meisje was natuurlijk ook leuk geweest met 3 grote broers maar ergens ben ik er blijer om dat we nog een jongetje krijgen
Wat leuk! En ik snap het wel hoor. Mijn vriend hoopte heel erg op een jongetje deze keer maar ik ben ook blij met een derde meisjequote:Op zondag 4 februari 2024 14:18 schreef Flav het volgende:
[..]
Wij krijgen nog een jongetje![]()
Een meisje was natuurlijk ook leuk geweest met 3 grote broers maar ergens ben ik er blijer om dat we nog een jongetje krijgen
Ja precies haha, het is bekend en voelt vertrouwder ofzo haha. Beetje raar uit te leggen, en indd handig qua kledingquote:Op zondag 4 februari 2024 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat leuk! En ik snap het wel hoor. Mijn vriend hoopte heel erg op een jongetje deze keer maar ik ben ook blij met een derde meisje. Is bekend ofzo en handig qua kleding
.
Wij hebben 3D/4D gedaan ja. Vond het vooral fijn om weer eens te kijken want vanaf 20 weken heb je echt nog maar bar weinig echo’s. Was daarnaast ook echt wel tof om haar te zien bewegen, het werd er weer een stukje echter van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Kiid het volgende:
Iemand ervaring met de 4d pret echo? Mijn vriendin wilde dat graag doen. Voor mij hoeft het niet per se, maar ben er natuurlijk ook niet op tegen
Ik heb het bij de eerste twee gedaan, vond het heel erg leuk om al een glimp van het gezichtje te zijn. Kon ze ook beide na de geboorte al herkennen aan de hand van die echo's.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Kiid het volgende:
Iemand ervaring met de 4d pret echo? Mijn vriendin wilde dat graag doen. Voor mij hoeft het niet per se, maar ben er natuurlijk ook niet op tegen
3 meisjes... Sterkte aan je vriend.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat leuk! En ik snap het wel hoor. Mijn vriend hoopte heel erg op een jongetje deze keer maar ik ben ook blij met een derde meisje. Is bekend ofzo en handig qua kleding
.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:07 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin en ik verwachten ook een kindje!
Hebben het alleen nog met vrienden gedeeld die niet bij ons in de buurt wonen maar waar we wel heel close mee zijn. Het voelt allemaal zo onwerkelijk, tweede ronde was het raak. Drie verschillende testen gedaan en allemaal positief. Mijn vriendin is nu 5,5 week onderweg. Ik heb gister al gebeld voor kraamzorg, dat voelt raar om nu al te regelem (en was toch echt hoognodig, wat een ellende die personeelstekorten!) want voor mijn gevoel begint het pas écht met de achtweken-echo...het is voor ons overigens de eerste, dus dat maakt het ook wat spannend. Proberen nu vooral te genieten van de voorpret maar nogmaals, dat zal na de eerste echo pas echt gaan lukken.
Al met al kijk ik er wel ontzettend naar uit, maar we hebben de positieve test pas net een beetje verwerkt
Gefeliciteerd! En inderdaad, eerste wat wij deden was kinderopvang regelen, en die hadden plek 10 maanden na uitgerekende geboortedatum toen m'n vriendin net 6 weken zwanger was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:07 schreef ISVV het volgende:
Hebben het alleen nog met vrienden gedeeld die niet bij ons in de buurt wonen maar waar we wel heel close mee zijn. Het voelt allemaal zo onwerkelijk, tweede ronde was het raak. Drie verschillende testen gedaan en allemaal positief. Mijn vriendin is nu 5,5 week onderweg. Ik heb gister al gebeld voor kraamzorg, dat voelt raar om nu al te regelem (en was toch echt hoognodig, wat een ellende die personeelstekorten!) want voor mijn gevoel begint het pas écht met de achtweken-echo...het is voor ons overigens de eerste, dus dat maakt het ook wat spannend. Proberen nu vooral te genieten van de voorpret maar nogmaals, dat zal na de eerste echo pas echt gaan lukken.
Al met al kijk ik er wel ontzettend naar uit, maar we hebben de positieve test pas net een beetje verwerkt
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het voelt inderdaad raar om dat al zo vroeg te moeten regelen. We hebben de opvang ook al moeten regelen. Dat was al helemaal gek om al naar de kinderopvang te gaan terwijl ze amper 12 weken in de buik zat.
Nou dit dus, wij zijn er nu ook vroeg bij maar ik ga morgen toch maar eens bellen voor opvang. Over een paar maanden ben ik mezelf dankbaar, mits alles goed gaat natuurlijk. We wonen in omgeving Nijmegen, hier schijnt het drama te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En inderdaad, eerste wat wij deden was kinderopvang regelen, en die hadden plek 10 maanden na uitgerekende geboortedatum toen m'n vriendin net 6 weken zwanger was.
Tof, gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:07 schreef ISVV het volgende:
Voordat ze gingen beginnen met de versie gingen ze eerst weer kijken met de echo en het kindje was alweer zelf de juiste kant op gedraaidquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
Was de versie succesvol, @:irritatie100 ?
Hier gaat alles z’n gangetje. Ik voel haar niet bijster veel, maar dat voelde ik die andere meiden eigenlijk ook niet, dus ik maak me niet teveel zorgen. Afspraak met de gynaecoloog is verplaatst naar begin volgende maand. Ik heb een navelbreuk en wil met haar overleggen of dat eventueel gefixt kan worden tijdens de keizersnede. En ik hoop eigenlijk ook tijdens die afspraak de keizersnede gepland te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |