Nouja vergeet het liedje van Dire Straits, en Toto/Boston/Foreigner niet. En Duncan en Days enzo liggen er alweer een tijdje uitquote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef tufkac het volgende:
[..]
50% vind ik veel, maar iig beter dan Maan & Freek e.d.
Het is inderdaad beter dan bijvoorbeeld Black wat mij betreft.quote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook beter dan 50% van Pearl Jam/Eddie in de lijst trouwens.
Jaquote:Op maandag 25 december 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja vergeet het liedje van Dire Straits, en Toto/Boston/Foreigner niet. En Duncan en Days enzo liggen er alweer een tijdje uit
Niet dat ie dan ook maar in de buurt komt van legendes zoals Frank Kramerquote:Op maandag 25 december 2023 14:26 schreef Felagund het volgende:
Gijs kan zo bij Eurosport aan de slag
Dit was grootheid. En Eurosport die meteen daarna excuses maakte voor het commentaar, dat maakte het helemaal af. "Die voetballer heeft de vervelende eigenschap een doelpunt te maken als ik aan het voordragen ben"quote:Op maandag 25 december 2023 14:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet dat ie dan ook maar in de buurt komt van legendes zoals Frank Kramer(R.I.P.
)
Jeremy >> Blackquote:Op maandag 25 december 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter dan bijvoorbeeld Black wat mij betreft.
Hebben we liever Mark Knoflook of Eric Klaplong?quote:
Knopflerquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben we liever Mark Knoflook of Eric Klaplong?
Hangt van de versie van hun liedje af, welquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen meneer klaplong. Goede gitarist, lul van een vent.quote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slow hand Ericquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind hier niet zoveel aan, ze hebben wel beter.quote:Op maandag 25 december 2023 14:48 schreef tufkac het volgende:
En eigenlijk is dit wel gewoon goed, natuurlijk
Je kan ook gewoon Knopfler Clapton Sting en Collins bij elkaar zetten.quote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind alle originelen van J.J. Cale beter.quote:Op maandag 25 december 2023 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen meneer klaplong. Goede gitarist, lul van een vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |