Het had niet echt gehoeven, echt nietquote:Op maandag 25 december 2023 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer mooie plaatjes.
[ afbeelding ]
Mensen stemmen op de gekste dingen, is geblekenquote:
Da's weer een ander liedjequote:Op maandag 25 december 2023 14:39 schreef Zorro het volgende:
Objects in the rearviewmirror may appear closer than they are.
Goed verhaal wel.quote:Op maandag 25 december 2023 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik heet Djen, met een hoofdletter J
Have fun!quote:Op maandag 25 december 2023 14:31 schreef ok01 het volgende:
Alright ik ga weer even gezellig doen enzo![]()
Tot vanavond lieverds
quote:Op maandag 25 december 2023 14:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik heet Djen, met een hoofdletter J
Ik vind dit gitaarwerk toch wel heerlijk hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 14:42 schreef tufkac het volgende:
Als ik dit niks vind, ben ik dan een smakeloos land?
Meer een smakeloos huisnummerquote:Op maandag 25 december 2023 14:42 schreef tufkac het volgende:
Als ik dit niks vind, ben ik dan een smakeloos land?
Ik kan vedder niet zoveel met Pearl Jam.quote:Op maandag 25 december 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit gitaarwerk toch wel heerlijk hoor.
Zal vast wel iemand zijn met die fetishquote:Op maandag 25 december 2023 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Op je trommelvliezen pissen, bijzonder.
Ja, dat weet ik. Maar toch wel beter dan 50% van de lijst minimaal zou ik zeggen, zelfs als je er niet zoveel aan vindt.quote:Op maandag 25 december 2023 14:44 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik kan vedder niet zoveel met Pearl Jam.
Patricia?quote:Op maandag 25 december 2023 14:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand zijn met die fetish
Dit hangt wel sterk van je insteek des levens af, heb ik vandaag hier geleerd.quote:Op maandag 25 december 2023 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar toch wel beter dan 50% van de lijst minimaal zou ik zeggen, zelfs als je er niet zoveel aan vindt.
50% vind ik veel, maar iig beter dan Maan & Freek e.d.quote:Op maandag 25 december 2023 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar toch wel beter dan 50% van de lijst minimaal zou ik zeggen, zelfs als je er niet zoveel aan vindt.
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 25 december 2023 14:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit hangt wel sterk van je insteek des levens af, heb ik vandaag hier geleerd.
Ook beter dan 50% van Pearl Jam/Eddie in de lijst trouwens.quote:Op maandag 25 december 2023 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja vergeet het liedje van Dire Straits, en Toto/Boston/Foreigner niet. En Duncan en Days enzo liggen er alweer een tijdje uitquote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef tufkac het volgende:
[..]
50% vind ik veel, maar iig beter dan Maan & Freek e.d.
Het is inderdaad beter dan bijvoorbeeld Black wat mij betreft.quote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook beter dan 50% van Pearl Jam/Eddie in de lijst trouwens.
Jaquote:Op maandag 25 december 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja vergeet het liedje van Dire Straits, en Toto/Boston/Foreigner niet. En Duncan en Days enzo liggen er alweer een tijdje uit
Niet dat ie dan ook maar in de buurt komt van legendes zoals Frank Kramerquote:Op maandag 25 december 2023 14:26 schreef Felagund het volgende:
Gijs kan zo bij Eurosport aan de slag
Dit was grootheid. En Eurosport die meteen daarna excuses maakte voor het commentaar, dat maakte het helemaal af. "Die voetballer heeft de vervelende eigenschap een doelpunt te maken als ik aan het voordragen ben"quote:Op maandag 25 december 2023 14:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet dat ie dan ook maar in de buurt komt van legendes zoals Frank Kramer(R.I.P.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |