Haha, oh jaquote:Op maandag 25 december 2023 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar Grohl is wel mijn UI en ondertitel.
Dank je.quote:
Zingt hij dan ook droevige liedjes?quote:Op maandag 25 december 2023 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man doet tegenwoordig toch de gesprekjes tussen Wilders en Omzig leiden?
Dan zingt hij Everybody knowsquote:Op maandag 25 december 2023 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zingt hij dan ook droevige liedjes?
Zal nooit vergeten dat hij tijdens één van de liedjes álle aftel-bumpers inzettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2023 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit jaar eigenlijk het oudste nummer? Ik probeer het te vinden maar ik vind niks.Lekker optijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan de statistieken-site van Pino je niet helpen?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wat is dit jaar eigenlijk het oudste nummer? Ik probeer het te vinden maar ik vind niks.Summertime van Louis en Ella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wat is dit jaar eigenlijk het oudste nummer? Ik probeer het te vinden maar ik vind niks.Summertime?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |