https://www.goplay.be/vid(...)darisch-in-mijn-poepquote:Op maandag 25 december 2023 12:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belgen hebben daar een talent voor anders.
Poepen, hoe verzin je het.
Ik heb dezequote:
Meer een vloek. Ik zou er bijna geen zin meer in hebben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Tijdslot Stassequote:Op maandag 25 december 2023 12:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leg uit. Komt Stenders weer naar 2?
Neequote:Op maandag 25 december 2023 12:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inmiddels wel een beetje over de long covid heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 25 december 2023 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeBeterschap EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Volgens Patrick Kicken-god wel, en die heeft het vrij vaak juist.quote:Op maandag 25 december 2023 12:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leg uit. Komt Stenders weer naar 2?
quote:Op maandag 25 december 2023 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt niet mee
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
hij is toch zenderhuppeldepup van Veronica?quote:Op maandag 25 december 2023 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Patrick Kicken-god wel, en die heeft het vrij vaak juist.
Tijdslot van Stasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |