Graag zelfs. Samen met Alchemistofsorrows!quote:Op maandag 25 december 2023 02:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik dan Vollig Losgelost doen?
Best wel.quote:Op maandag 25 december 2023 02:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Valt wel een beetje dood na Nina he
Dat doet het ongeacht welk nummer ervoor wordt gedraaidquote:Op maandag 25 december 2023 02:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sure!quote:Op maandag 25 december 2023 02:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik doe mee als het mag
Het is wel een bijzondere overgang zoquote:Op maandag 25 december 2023 02:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig komt Nirvana deze.quote:Op maandag 25 december 2023 02:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, dat scheelt. Dan kunnen jullie het intussen misschien ook wat meer relativeren.quote:Op maandag 25 december 2023 02:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hij viert tegenwoordig iedere kerst alleen, maar lijkt dat niet heel erg te vinden. Hij is sowieso altijd wel een eenzame ziel geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zegt me helemaal niks.quote:
CV nu tikken: slecht plan.quote:Op maandag 25 december 2023 02:21 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff ik zit op een laptop waarvan de zxcv toetsen het niet doen![]()
Nou ook niet echt hun meeste rauwe nummer hmquote:
Pics?quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wil iemand weten wie deze Delilah is? Moment
quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Dan kunnen jullie het intussen misschien ook wat meer relativeren.
Mijn moeder heeft vanaf begin december twee weken in het ziekenhuis gelegen* en nu verblijft ze nog een tijdje In een revalidatiecentrum om te herstellen, maar ze mag gelukkig nu met kerst een paar dagen thuis zijn![]()
*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Dan kunnen jullie het intussen misschien ook wat meer relativeren.
Mijn moeder heeft vanaf begin december twee weken in het ziekenhuis gelegen* en nu verblijft ze nog een tijdje In een revalidatiecentrum om te herstellen, maar ze mag gelukkig nu met kerst een paar dagen thuis zijn![]()
*Ach jeetje, dat lijkt me ook enorm heftig. Fijn dat ze met kerst gewoon lekker thuis mag zijn! Hopelijk verloopt haar verdere herstel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |