die is zelfs voor mij te vaak gebruikt.quote:
Je kan ook zeggen dat de top2000 ijzersterk start.quote:Op maandag 25 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
veel nummers dit uur die te laag staan
Het had ook Gijs kunnen zijn die vol door de zang heen praatquote:
Veel liedjes altijd die je wel kent van horen maar niet van naamquote:
Dat heeft zn positieve en negatieve kantenquote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
toch tot nu toe wel een lekker begin van de lijst hoor
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!quote:
Ex graanschuur van Afrika.quote:
Dat is ook geen wonderquote:Op maandag 25 december 2023 00:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat Stevie dit niet zag aankomen
Alsof we GVD blind zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inkel noemt inderdaad in zijn introtekst al ruim 3 keer zijn naam. Het is wel duidelijk.
quote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!
quote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Wonder blijkt helemaal niet blind te zijn he. Dat is wat de MSM ons wijsmaken
Dit blijft toch wel de leukste rubriek van de Top 2000.quote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!
Piswoest sloop allesquote:Op maandag 25 december 2023 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Blinde woede daalt op me neer.
Dat is Stevie dan wel weerquote:
Jouw gaybar karaoke verhalen hebben wel een traditie gestartquote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is toch een voorwaarde voor entree?quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef Kopiko het volgende:
De gezapigheid is mokerhard ingedaald in Het Café.
We moeten onze karaoke verhalen ook wat spannender makenquote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw gaybar karaoke verhalen hebben wel een traditie gestart
Wat een klootje saaie mensen bij elkaar.quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef Kopiko het volgende:
De gezapigheid is mokerhard ingedaald in Het Café.
Inderdaad Bill... Welk lied heb jij NIET gekaraoked in een gay barquote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
U omschrijft Nederland?quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een klootje saaie mensen bij elkaar.
Jij zou los gaan met de dansmoves?quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik dacht even dat deze Master Exploder heette, maar dat is die ene van tenacious d
Nog drie wekenquote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We moeten onze karaoke verhalen ook wat spannender maken
Ik kan het altijd wel waarderen!quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw gaybar karaoke verhalen hebben wel een traditie gestart
Dit gezegd hebbende ... waar is kara @ok01 ?quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na een paar biertjes zeker wetenquote:
Scorp, ouwe eindbaas! Ben je nog boos?quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar Fleetwood Mac dat vond Stevie Nicks
Sorry.quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik dacht even dat deze Master Exploder heette, maar dat is die ene van tenacious d
jaquote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit gezegd hebbende ... waar is kara @:ok01 ?
2024 is het jaar van avonturen! Dus...quote:
15 jaar hier en we hebben nog geen enkele Meet in het Café gedaan, we zouden de tent al totaal af hebben gebroken bij Bløf.quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarop?quote:Op maandag 25 december 2023 00:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Scorp, ouwe eindbaas! Ben je nog boos?
Angus Young was ze al voorquote:Op maandag 25 december 2023 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanuit Australië even naar de Achterhoek, klimaatterrorist.
Ik dacht ook dat dit 1995 was ofzo.quote:Op maandag 25 december 2023 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar serieus, dit nummer klinkt toch veel ouder dan 2005. Daarom dacht ik dat ik het niet kende.
Over meet gesprokenquote:Op maandag 25 december 2023 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
15 jaar hier en we hebben nog geen enkele Meet in het Café gedaan, we zouden de tent al totaal af hebben gebroken bij Bløf.
Iedereen even op lijstje zetten voor volgend jaar dan .... anders is die weg, fo ev ahquote:
Nou, jij kan zeggen dat je banggemaakt bent door die mens die naast je zat te schreeuwen bij Sabotage. Dat is wel spannend toch?quote:Op maandag 25 december 2023 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
... en zijn vaderquote:Op maandag 25 december 2023 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dit jaar met @:dagoduck en zijn vader in een moshpit gestaan bij Wolfmother.
Dago heeft er op gestemd
Voor jou welquote:Op maandag 25 december 2023 00:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn de mannen van Wolfmother nog single?
I see what you did therequote:
Nouja het was te verwachten toch?quote:Op maandag 25 december 2023 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, jij kan zeggen dat je banggemaakt bent door die mens die naast je zat te schreeuwen bij Sabotage. Dat is wel spannend toch?
Kan wel, stond alleen op een van de (weinige) versies die ik niet heb hier.quote:Op maandag 25 december 2023 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
deze is GH genot ook, toch? @:isorden
Het is eigenlijk maar een manquote:Op maandag 25 december 2023 00:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn de mannen van Wolfmother nog single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |