die is zelfs voor mij te vaak gebruikt.quote:
Je kan ook zeggen dat de top2000 ijzersterk start.quote:Op maandag 25 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
veel nummers dit uur die te laag staan
Het had ook Gijs kunnen zijn die vol door de zang heen praatquote:
Veel liedjes altijd die je wel kent van horen maar niet van naamquote:
Dat heeft zn positieve en negatieve kantenquote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
toch tot nu toe wel een lekker begin van de lijst hoor
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!quote:
Ex graanschuur van Afrika.quote:
Dat is ook geen wonderquote:Op maandag 25 december 2023 00:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat Stevie dit niet zag aankomen
Alsof we GVD blind zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inkel noemt inderdaad in zijn introtekst al ruim 3 keer zijn naam. Het is wel duidelijk.
quote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!
quote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Wonder blijkt helemaal niet blind te zijn he. Dat is wat de MSM ons wijsmaken
Dit blijft toch wel de leukste rubriek van de Top 2000.quote:Op maandag 25 december 2023 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied heb ik ooit nog gekaraoked in de gay bar met een Rus die vanwege zijn geaardheid gevlucht was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |