In mijn geval was er toen helaas nog geen muziek.quote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef MTheBassman het volgende:
ik luister voornamelijk muziek van voordat ik geboren was
Mijn ouders zijn eind jaren 50/begin jaren 60, ik heb vooral pink floyd, fleetwood mac, heart en red hot chili peppers gehoord als kind. Waarschijnlijk nog andere dingen maar die kan ik me niet echt herinnerenquote:Op zondag 24 december 2023 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb jonge ouders uit eind jaren 60. Jaren 80 muziek was het thuis. En jaren 90 grunge
haphapquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/do(...)e-jongeren~a36c16ab/
tiktok heeft veel muziek opnieuw de hitlijsten in getraptquote:
Ze hebben de app aangepastquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Kan je via NPO app tegenwoordig niet meer naar radio luisteren/kijken?
Jawel toch? Anders de radio2 app gebruikenquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Kan je via NPO app tegenwoordig niet meer naar radio luisteren/kijken?
Ik vooral "jonge" muziek. Beatles bijv. is compleet langs mij heen gegaan.quote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn eind jaren 50/begin jaren 60, ik heb vooral pink floyd, fleetwood mac, heart en red hot chili peppers gehoord als kind. Waarschijnlijk nog andere dingen maar die kan ik me niet echt herinneren
Zo zie ik dat zelf niet.quote:
Volledig terechtquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, in dat kerstlijstje staat Fairytale of New York bovenaan, erg mooi.
Nederland is een smaakvol landquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, in dat kerstlijstje staat Fairytale of New York bovenaan, erg mooi.
Ik zie in ieder geval geen mogeljikheid om naar radio te luisteren of ik ben blind.quote:
Held.quote:Op zondag 24 december 2023 23:58 schreef Felagund het volgende:
Twee motten heb ik nog eens geplaybackt in een medley (ook met kung fu fighting o.a.) toen ik kind was op de lokale jeugdclub.
Kan niet meer volgens mij. T is echt een gedrocht geworden die nieuwe appquote:Op zondag 24 december 2023 23:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval geen mogeljikheid om naar radio te luisteren of ik ben blind.
Ja, dat wordt weer leuk/ergeren.quote:Op maandag 25 december 2023 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet de schijtlollige van Inkel weer de eerste uren?
De tering hoe danquote:Op zondag 24 december 2023 23:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan niet meer volgens mij. T is echt een gedrocht geworden die nieuwe app
Die man gaat vanaf 1 Jan wat anders doen, had 'm een week eerder vrij gegevenquote:Op maandag 25 december 2023 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer leuk/ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |