Yup uncle Joey..quote:
Oei, succes!quote:Op zondag 24 december 2023 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen voor de tweede keer in bijna vier jaar naar de kerk, dan zing ik zonder dat ik het geloof 'in de mensen een welbehagen'.
Voor wie breng je dit offer? (Als ik vragen mag)quote:Op zondag 24 december 2023 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Morgen voor de tweede keer in bijna vier jaar naar de kerk, dan zing ik zonder dat ik het geloof 'in de mensen een welbehagen'.
Vorig jaar ging ik voor het eerst sinds Corona, en toen vroeg iemand 'ben je nieuw hier?'. Ik heb derhalve geen hoge verwachtingen.quote:
Fijn eerste uurtje wel.quote:Op zondag 24 december 2023 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
2000 New York Minute Don Henley![]()
1999 A Night Like This Caro Emerald![]()
1998 High And Dry Radiohead![]()
1997 Harvest Neil Young![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder![]()
![]()
![]()
1995 Woman Wolfmother STEMPLAAT BY PROXY
1994 Wat Wil Je Van Mij Metejoor & Hannah Mae![]()
1993 Rosalyn Vitesse![]()
1992 Do It Again Steely Dan![]()
1991 Lover Of The Light Mumford & Sons![]()
1990 Single Ladies (Put A Ring On It) Beyoncé
Lekker man, vanmiddag zelf nog op de preekstoel gestaan!quote:Op zondag 24 december 2023 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben al 20% gehad vriendquote:Op zondag 24 december 2023 23:42 schreef Hangbeest het volgende:
Het leeft wel die top2000, zijn al meerdere topics volgekalkt voordat het enigszins begonnen is
Er zijn al 500 nummers geweest!quote:Op zondag 24 december 2023 23:42 schreef Hangbeest het volgende:
Het leeft wel die top2000, zijn al meerdere topics volgekalkt voordat het enigszins begonnen is
Ben bekaf, ga zo rond middernacht maar eens pittenquote:Op zondag 24 december 2023 23:42 schreef Hangbeest het volgende:
En dan zit @houdjemond nog op de reservebank.quote:Op zondag 24 december 2023 23:42 schreef Hangbeest het volgende:
Die was nep!quote:
No Fucking Way.quote:Op zondag 24 december 2023 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben bekaf, ga zo rond middernacht maar eens pitten
Och, ik had al lange tijd niet meer de fiducie dat het iets tussen mij en God werd. Dus corona was een goed excuus om niet meer te gaan. Maar ergens eind 2022 had ik voor mijn journalistieke studie wat pastoren/dominees nodig, dus gebruikte ik de dominee van de kerk waar ik nog ingeschreven sta. Vond het dan lullig, na bij hem thuis te zijn geweest, mijn gezicht niet meer te vertonen.quote:Op zondag 24 december 2023 23:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor wie breng je dit offer? (Als ik vragen mag)
gaan we records evenarenquote:Op zondag 24 december 2023 23:42 schreef Hangbeest het volgende:
I kid, I kid!quote:
Moet je de clip maar eens kijkenquote:Op zondag 24 december 2023 23:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Op de radio hebben ze nu een top 10 kerst liedjes, en daar komt Frankie Goes to Hollywood's The Power of Love voorbij.
Mooi nummer, maar nou niet een nummer wat ik met kerst associeer
Mooi moment om af te hakenquote:Op zondag 24 december 2023 23:44 schreef hollandia02 het volgende:
1994 Wat Wil Je Van Mij Metejoor & Hannah Mae
JAAAAAAAAAAA
Gary Fomdeck op 1?quote:Op zondag 24 december 2023 23:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Op de radio hebben ze nu een top 10 kerst liedjes, en daar komt Frankie Goes to Hollywood's The Power of Love voorbij.
Mooi nummer, maar nou niet een nummer wat ik met kerst associeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |