Kerstavond, dus bijna kerstmisquote:Op zondag 24 december 2023 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar je hebt t toch tot kerst gered? Veel verder kan niet
Als het nou de Staat was.quote:Op zondag 24 december 2023 23:50 schreef Felagund het volgende:
Mosh pit bij Chef’special kan ik mij moeilijk voorstellen.
Inderdaad hahahahaquote:Op zondag 24 december 2023 23:50 schreef Felagund het volgende:
Mosh pit bij Chef’special kan ik mij moeilijk voorstellen.
André Rieu?quote:Op zondag 24 december 2023 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze overal een mosh pit, dat gaat echt helemaal nergens meer over.
Ik keur m goedquote:Op zondag 24 december 2023 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kerstavond, dus bijna kerstmis
Ik zou André Rieu wel graag omver beuken, met z'n blije bakkes.quote:
als groninger kan ik je zeggen dat het best gezellig is voor een jaarquote:
Suzan en Freek?quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Publiek doet me denken aan dat verkizingsfeestje bij 50PLUS
Ja nog 4 zwaargewonden gevallen met t kerstconcert.quote:
Maar dan zonder Henkie?quote:Op zondag 24 december 2023 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Publiek doet me denken aan dat verkiezingsfeestje bij 50PLUS
Hartstilstand? Bejaarde die gooide met n kunstgebit?quote:Op zondag 24 december 2023 23:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja nog 4 zwaargewonden gevallen met t kerstconcert.
Polonaise met gevolgenquote:Op zondag 24 december 2023 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hartstilstand? Bejaarde die gooide met n kunstgebit?
Het was vreselijk.quote:Op zondag 24 december 2023 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Boomers die staan te pompen in de lucht. OMG
Om naar andre rieu te gaan?quote:Op zondag 24 december 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan niet wachten tot wij, millenials zo oud zijn
En dat The Offspring door iedereen geluisterd wordt.quote:Op zondag 24 december 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan niet wachten tot wij, millenials zo oud zijn
Om hip te doen terwijl we niet meer hip zijnquote:
Ik ook hoor, ik luister voornamelijk muziek van voordat ik geboren wasquote:Op zondag 24 december 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop betreft muziek dus scheef met mijn generatie. Of ik ben hipster met mijn jaren 80 muziek
Misschien stond je cursor in het tekstvak.quote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef Hangbeest het volgende:
jullie hebben mijn computer stuk gemaakt. het topic word niet meer automatisch gefreshed, of heb ik ergens op geklikt?
Dat doe ik al jarenquote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om hip te doen terwijl we niet meer hip zijn
*steekt ook z'n hand op*quote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik luister voornamelijk muziek van voordat ik geboren was
Twee Motten van Dorus heeft een comeback gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de jaren 80 had toch op muzikaal vlak toch al een come back gemaakt? Jaren 90 was het nu toch?
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik luister voornamelijk muziek van voordat ik geboren was
dat zal het denk het geweest zijn, nu doet ie het wel weer. thx!quote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Misschien stond je cursor in het tekstvak.
Wie?quote:Op zondag 24 december 2023 23:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Twee Motten van Dorus heeft een comeback gemaakt.
Eerst anderhalf uur mix jaquote:Op zondag 24 december 2023 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nr 2000 zal wel pas vanaf kwart over twaalf ofzo klinken?
Dankzij TikTokquote:Op zondag 24 december 2023 23:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Twee Motten van Dorus heeft een comeback gemaakt.
In mijn geval was er toen helaas nog geen muziek.quote:Op zondag 24 december 2023 23:55 schreef MTheBassman het volgende:
ik luister voornamelijk muziek van voordat ik geboren was
Mijn ouders zijn eind jaren 50/begin jaren 60, ik heb vooral pink floyd, fleetwood mac, heart en red hot chili peppers gehoord als kind. Waarschijnlijk nog andere dingen maar die kan ik me niet echt herinnerenquote:Op zondag 24 december 2023 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb jonge ouders uit eind jaren 60. Jaren 80 muziek was het thuis. En jaren 90 grunge
haphapquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/do(...)e-jongeren~a36c16ab/
tiktok heeft veel muziek opnieuw de hitlijsten in getraptquote:
Ze hebben de app aangepastquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Kan je via NPO app tegenwoordig niet meer naar radio luisteren/kijken?
Jawel toch? Anders de radio2 app gebruikenquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Kan je via NPO app tegenwoordig niet meer naar radio luisteren/kijken?
Ik vooral "jonge" muziek. Beatles bijv. is compleet langs mij heen gegaan.quote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn eind jaren 50/begin jaren 60, ik heb vooral pink floyd, fleetwood mac, heart en red hot chili peppers gehoord als kind. Waarschijnlijk nog andere dingen maar die kan ik me niet echt herinneren
Zo zie ik dat zelf niet.quote:
Volledig terechtquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, in dat kerstlijstje staat Fairytale of New York bovenaan, erg mooi.
Nederland is een smaakvol landquote:Op zondag 24 december 2023 23:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, in dat kerstlijstje staat Fairytale of New York bovenaan, erg mooi.
Ik zie in ieder geval geen mogeljikheid om naar radio te luisteren of ik ben blind.quote:
Held.quote:Op zondag 24 december 2023 23:58 schreef Felagund het volgende:
Twee motten heb ik nog eens geplaybackt in een medley (ook met kung fu fighting o.a.) toen ik kind was op de lokale jeugdclub.
Kan niet meer volgens mij. T is echt een gedrocht geworden die nieuwe appquote:Op zondag 24 december 2023 23:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval geen mogeljikheid om naar radio te luisteren of ik ben blind.
Ja, dat wordt weer leuk/ergeren.quote:Op maandag 25 december 2023 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet de schijtlollige van Inkel weer de eerste uren?
De tering hoe danquote:Op zondag 24 december 2023 23:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kan niet meer volgens mij. T is echt een gedrocht geworden die nieuwe app
Die man gaat vanaf 1 Jan wat anders doen, had 'm een week eerder vrij gegevenquote:Op maandag 25 december 2023 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer leuk/ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |