Oeiii ook dat hek naar de gallemiezenquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:41 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vannacht was het helder, met veel maneschijn (toen ik even wakker was).
Nu is het in elk geval droog. Met wind. En warm.
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden is onze dode eik omgewaaid.
Het staat hier nu wel hequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:31 schreef AnneX het volgende:
Of ik zo flink ben om naar de sportschool te gaan 😇…it crossed my mind.
Wat akelig voor je ma, dat heeft ze elk jaar schreef je eerder?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:07 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Ik lees een hoop goede kerstdagen, mooi mooi. En een @:Lonaa die nog leeft, ook goed
M'n ma ligt thuis in bed en wij hebben kerstdiner gegeten bij tante. Was erg gezellig, we zijn tot na tienen gebleven om spelletjes te doen. Tante had de hele allerhande gekookt geloof ik
Vanmorgen croissants bij oma. En vanmiddag ga ik naar huis
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Gadverdamme ik wilde de kinderen meeslepen de zon in maar inmiddels zit ik met capuchon op onder een dekentje te rillen op de bank.
Die existentiële kou is verdomd irritant zeg
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Gadverdamme ik wilde de kinderen meeslepen de zon in maar inmiddels zit ik met capuchon op onder een dekentje te rillen op de bank.
Die existentiële kou is verdomd irritant zeg
Kijk hier voor het verslag van de overdadige toeten: grand dessert.quote:
Haha zo'n luxe sportschool heb ik niet. En tis kou van binnen, de rest loopt hier nog op blote voetenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Ach Vanyel…een infra rood cabine? bij je sportschool? Kersenpitten? Warmtedeken?
Enniewee: 😘
saunaatje pakkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Haha zo'n luxe sportschool heb ik niet. En tis kou van binnen, de rest loopt hier nog op blote voeten
kan ook vermoeidheid zijn dan heb ik het ook een stuk kouder dan normaalquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Haha zo'n luxe sportschool heb ik niet. En tis kou van binnen, de rest loopt hier nog op blote voeten
Ik had t over het sportOnquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:10 schreef AnneX het volgende:
Kijk hier voor het verslag van de overdadige toeten: grand dessert.
AnneX in CUL / [Kerstdiner 2023] Inspiratie-, voorpret en adviestopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |