Eens even mezelf quoten, want bedacht net dat mijn voorspelling niet echt overeen komt met mijn hoop. Begon ik het seizoen nog met de tekst, dat ik hoopte dat de Texans eens in een rijtje teams kwamen dat ik zou willen volgen, nou dat zijn ze gekomen. Uiteraard mede door de Niners inbreng, maar ook door Stroud, Collins en Dell.quote:
emotionele Pete vannacht in de persconferentie, op de vraag of dit het einde was van zijn coaching carrière kwam geen duidelijk antwoord.quote:
8 teams zonder HC nu.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bill Belichick, Patriots mutually agree to part ways after 24 seasons
Einde van een tijdperk.
Tof dat je het weer op je neemt!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:52 schreef bambino het volgende:
CLE HOU
MIA KC
PIT BUF
GB DAL
LAR DET
PHI TB
Daarnaast weer de 3 vragen vooraf:
Missed PAT (tijdens gehele playoff) (2 punten)
OT Games (tijdens gehele playoff) (2 punten)
Winnaar SB (5 punten)
Geen probleem!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Tof dat je het weer op je neemt!
HOU
KC
BUF
DAL
LAR
PHI
Daarnaast weer de 3 vragen vooraf:
3
1
BAL
Jij bent bang voor herhaling van vorig jaar? 4 in 1 wedstrijd dacht ikquote:
Toch best veel NFL gekeken, maar bij Eberflus dacht ik huh wie bedoel je hier toch mee, blijkt dat de headcoach van de Bears te zijn, nou weer wat geleerd. Geen indruk gemaakt dus...quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:26 schreef Breidniet het volgende:
En dat de Bears Eberflus houden, draft gewoon Caleb Williams en geef hem een offfensive coach.
Hahaha Brett Maher toen dacht ik, tja die speelt nu bij de Rams dus je weet maar nooit.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij bent bang voor herhaling van vorig jaar? 4 in 1 wedstrijd dacht ik
Dat vangen kunnen ze toch al niet bij de Chiefs, dus dat is geen probleem voor zequote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Hahaha Brett Maher toen dacht ik, tja die speelt nu bij de Rams dus je weet maar nooit.
Overigens echt bizar in welke temperaturen ze soms spelen.. ze verwachten -34 Celsius windchill bij chiefs-dolphins 😵
Hoe gooi en vang je dan überhaupt een bal
Vangen is simpel, de bal vriest vast aan je handen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Hahaha Brett Maher toen dacht ik, tja die speelt nu bij de Rams dus je weet maar nooit.
Overigens echt bizar in welke temperaturen ze soms spelen.. ze verwachten -34 Celsius windchill bij chiefs-dolphins 😵
Ja Maher was het dacht ik. Bizarre wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Hey doe eens lief tegen de Panthers ...quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef RudyL het volgende:
[..]
Toch best veel NFL gekeken, maar bij Eberflus dacht ik huh wie bedoel je hier toch mee, blijkt dat de headcoach van de Bears te zijn, nou weer wat geleerd. Geen indruk gemaakt dus...
Ik denk dat de Bears nu vooral hopen op een 1st Rounder voor Fields, lijkt me wat hoog gegrepen, alleen Panthers zouden het kunnen doen (als ze er een hadden), want die doen meer domme dingen...
Daar moet toch een stroomrekening tegenover staan waar je bang van wordtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja Maher was het dacht ik. Bizarre wedstrijd.
En die temperatuur maakt het voorspellen dit weekend ook zo lastig.
Ik heb nu MIA als winnaar staan. Maar ik heb met deze temperaturen echt geen idee. KC is daar iets meer aan gewend, maar ook daar spelen ze nou ook niet elk jaar in zulke temperaturen.
Buffalo is dat veel meer gewend, evenals Green Bay.
Zelfs in Dallas wordt het koud dit weekend, maar die gooien het dak dicht (is al een tijd dicht) en knallen de verwarming aan. Dus daar zal weinig last zijn van de temperatuur, hooguit iets kouder dan normaal.
Toen ik in AT&T Stadium was, was het buiten ruim 30 graden, binnen was het misschien net 20.
Bizar eigenlijk.
Ja! Was een leuke fantasy seizoen. Na de draft kreeg ik iets van 3 overwinningen als prediction ... uiteindelijk 2e geworden door actief te zijn op de waiver en dat met mijn first pick 75% van de tijd op IR stond.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:52 schreef Tweek het volgende:
HOU
KC
BUF
DAL
DET
TB
4
1
DET
Dit jaar er wel op tijd bij.
Was weer een leuk fantasy seizoen, geleerd dat als je draft niet goed is je de supersteren op de waiver kan pakken in de eerste weken Puka en Achane (jammer van de blessures). Toch even eerst gestaan om het vervolgens weg te gooien door drie keer een speler met 50 punten op de bank te hebben. Gelukkig wel de troostprijs gepakt.
Hopelijk krijgen we wat leuke wedstrijden tijdens de play-offs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |