Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.quote:Op maandag 25 december 2023 18:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Fijn dat de koorts gezakt is
@:exode, klinkt als een knusse eerste kerstdag.
quote:Op maandag 25 december 2023 19:04 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.
Vlakzuigpomp!quote:Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen
Die hebben we hier niet staan (en zoiets op eerste kerstdag even snel regelen is vast een duur geintje)...quote:
Oei. Gaat hij impregneren?quote:Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen
Ach, wat lief. En hij heeft ook gelijk.quote:Op maandag 25 december 2023 23:17 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte Ingrid!
Wat fijn Exode. Misschien moet je bij jullie corona ook maar zien als een positieve ontwikkeling zolang er niemand echt ziek van is. Verplicht samen rustig thuis zitten en geen stress rondom familie (van eten moeten voorzien) lijkt me zeker voor je vrouw ook wel goed nu.
Wij hebben onze twee kerstdagen er alweer opzitten, morgen weer werken. Ik ben wel blij dat we het weer gehad hebben. Dat gedoe met eten moeten voorbereiden om het weer mee te nemen naar elders…
De kinderen hebben zich wel supergoed vermaakt weer, en man heeft weer al het voetbalnieuws door kunnen spreken
En voor wie zich af vroeg wat zoon voor cadeau voor me had gekocht: Pom-bear kerstchipsmet zorg uitgezocht “want het is lekker en ziet er kerst uit”.
Home alone hebben wij de afgelopen week ook gekeken (beide delen, staan op Disney+). Vonden ze echt geweldig. Ze hebben zitten schateren bij de scènes op de trap. Zo blij dat ze nu de leeftijd hebben om ook dat soort dingen te kijken. Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.quote:Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Hupje het volgende:
Ik checkte ook de kelder toen we zojuist thuiskwamen. Gelukkig (nog?) niet nat.
@:mousemicky Even goed checken of dat spul op al natte muren kan. Die waar ik onze kelder mee heb gedaan mocht niet op echt nat, geloof ik.
Onze familie verplichtingen zitten er op, dus morgen een lekkere kerstdag voor onszelf.
Kind heeft wel enorm genoten van Home Alone vanavond
Die keek J vorige maand met papa, want de rating was 7+ (geloof ik), maar die was nog wel erg spannend.quote:Op maandag 25 december 2023 23:58 schreef FlyingFish het volgende:
Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken me bang om onze kelder te gaan bekijken
Bovendien zit ik op zandgrond, dus dat zegt niets.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op
Wolkomquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:11 schreef Quoi het volgende:
Dikke knuf voor iedereen met (familie met) gezondheidsissues![]()
Verder hele fijne kerstdagen. Wij gaan naar het beruchte noorden vandaag
Ja lollig is dat hequote:Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |