abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211747273
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:53 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn dat de koorts gezakt is :*

@:exode, klinkt als een knusse eerste kerstdag.
Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.
pi_211748032
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 19:04 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.
O+ fijn!
Fake it till you make it...
  maandag 25 december 2023 @ 21:38:18 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211748887
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen -O-
  maandag 25 december 2023 @ 22:05:22 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_211749273
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen -O-
Vlakzuigpomp!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211749833
Wij zijn net klaar met ons 5-gangen menu.. het was echt heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 december 2023 @ 22:34:51 #106
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_211749851
quote:
7s.gif Op maandag 25 december 2023 22:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Vlakzuigpomp!
Die hebben we hier niet staan (en zoiets op eerste kerstdag even snel regelen is vast een duur geintje)...

Maar, onze bouwstofzuiger blijkt ook water te kunnen zuigen, dus 't is nu weer (even?) droog.

Vriendlief gaat morgen iets ophalen bij de bouwmarkt om de muur mee te behandelen (hij beweert dat t ook op muren werkt iig, de lekkage in het platdak vorig jaar was er wel mee verholpen).
pi_211750278
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Oei. Gaat hij impregneren?
Ik kreeg allemaal verontrustende apps in de buurtapp over de put bij de voordeur waar de watermeter zit. Die was bij heel veel mensen tot bijna het randje vol. Wij waren niet thuis. Bij thuiskomst gekeken de isolatie is gaan drijven dus er zit zeker water in. Gelukkig niet tot het randje. Is grondwater wat omhoog komt. Mensen die hem leeg geschept hadden deden dat voor niks de put liep meteen weer vol
pi_211750948
Sterkte Ingrid!

Wat fijn Exode. Misschien moet je bij jullie corona ook maar zien als een positieve ontwikkeling zolang er niemand echt ziek van is. Verplicht samen rustig thuis zitten en geen stress rondom familie (van eten moeten voorzien) lijkt me zeker voor je vrouw ook wel goed nu.

Wij hebben onze twee kerstdagen er alweer opzitten, morgen weer werken. Ik ben wel blij dat we het weer gehad hebben. Dat gedoe met eten moeten voorbereiden om het weer mee te nemen naar elders…

De kinderen hebben zich wel supergoed vermaakt weer, en man heeft weer al het voetbalnieuws door kunnen spreken :')

En voor wie zich af vroeg wat zoon voor cadeau voor me had gekocht: Pom-bear kerstchips :D met zorg uitgezocht “want het is lekker en ziet er kerst uit”.
  maandag 25 december 2023 @ 23:33:22 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211751255
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 23:17 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte Ingrid!

Wat fijn Exode. Misschien moet je bij jullie corona ook maar zien als een positieve ontwikkeling zolang er niemand echt ziek van is. Verplicht samen rustig thuis zitten en geen stress rondom familie (van eten moeten voorzien) lijkt me zeker voor je vrouw ook wel goed nu.

Wij hebben onze twee kerstdagen er alweer opzitten, morgen weer werken. Ik ben wel blij dat we het weer gehad hebben. Dat gedoe met eten moeten voorbereiden om het weer mee te nemen naar elders…

De kinderen hebben zich wel supergoed vermaakt weer, en man heeft weer al het voetbalnieuws door kunnen spreken :')

En voor wie zich af vroeg wat zoon voor cadeau voor me had gekocht: Pom-bear kerstchips :D met zorg uitgezocht “want het is lekker en ziet er kerst uit”.
Ach, wat lief. En hij heeft ook gelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211751601
Ik checkte ook de kelder toen we zojuist thuiskwamen. Gelukkig (nog?) niet nat.

@mousemicky Even goed checken of dat spul op al natte muren kan. Die waar ik onze kelder mee heb gedaan mocht niet op echt nat, geloof ik.

Onze familie verplichtingen zitten er op, dus morgen een lekkere kerstdag voor onszelf.
Kind heeft wel enorm genoten van Home Alone vanavond O+
pi_211751686
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Hupje het volgende:
Ik checkte ook de kelder toen we zojuist thuiskwamen. Gelukkig (nog?) niet nat.

@:mousemicky Even goed checken of dat spul op al natte muren kan. Die waar ik onze kelder mee heb gedaan mocht niet op echt nat, geloof ik.

Onze familie verplichtingen zitten er op, dus morgen een lekkere kerstdag voor onszelf.
Kind heeft wel enorm genoten van Home Alone vanavond O+
Home alone hebben wij de afgelopen week ook gekeken (beide delen, staan op Disney+). Vonden ze echt geweldig. Ze hebben zitten schateren bij de scènes op de trap. Zo blij dat ze nu de leeftijd hebben om ook dat soort dingen te kijken. Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.
pi_211751811
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 23:58 schreef FlyingFish het volgende:
Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.
Die keek J vorige maand met papa, want de rating was 7+ (geloof ik), maar die was nog wel erg spannend.
pi_211754905
Jullie maken me bang om onze kelder te gaan bekijken :X
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 26 december 2023 @ 08:52:08 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211754952
Gewoon even op het randje gaan leven Vanyel, en niet kijken 😅
pi_211755127
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken me bang om onze kelder te gaan bekijken :X
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 26 december 2023 @ 09:59:18 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_211755495
Hier is de kelder opgegeven :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211755498
Ik durf niet in de kruipruimte te kijken dus ik doe het ook maar niet...
Hier verderop waren ze al aan het pompen... ik kijk gewoon niet, wat je niet ziet bestaat niet toch?
Fake it till you make it...
  dinsdag 26 december 2023 @ 10:02:57 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_211755518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op -O-
Bovendien zit ik op zandgrond, dus dat zegt niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 december 2023 @ 10:11:15 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211755587
Dikke knuf voor iedereen met (familie met) gezondheidsissues :*

Verder hele fijne kerstdagen. Wij gaan naar het beruchte noorden vandaag ;)
  Moderator/colorchick dinsdag 26 december 2023 @ 10:35:14 #120
382129 crew  Donna
pi_211755911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:11 schreef Quoi het volgende:
Dikke knuf voor iedereen met (familie met) gezondheidsissues :*

Verder hele fijne kerstdagen. Wij gaan naar het beruchte noorden vandaag ;)
Wolkom *)
pi_211755952
De kelder en kruipruimte staat onder water.
Maar ik kan er echt niks mee.
pi_211755954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja lollig is dat he
Op onze klei ligt wel een laag zanderig, misschien helpt dat
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211755993
Ja droog!
pi_211756074
Hier laag bij de grond wel alles droog, maar man zag gisteren wel druppels aan het plafond in de badkamer, dus op zolder achter het schot gekeken en daar kwam er ergens water binnen. Waarschijnlijk op de grens van het dak en de dakopbouw. Daar zit blijkbaar iets van een gootje en man denkt dat die verstopt zit.

Maar goed gisteren leende het weer zich er niet voor om het dak op te klimmen. Dus dat gaat hij zometeen doen.

Maar gelukkig wacht het plafond in onze badkamer er sowieso al op totdat we de badkamer gaan verbouwen (ooit, want de rest is gewoon prima nog). En achter het schot lag ook niks op de plek van het lek gelukkig.
  dinsdag 26 december 2023 @ 10:51:29 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211756143
Hier staat altijd water in de kruipruimte dus we hebben verder ook maar niet gekeken hoe hoog of hoe laat. Straten flink blank hier, maar binnen nog alles droog gelukkig.

Wat een ellende voor de mensen met water-issues! -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')