Ohhh speel jij vals of waren er minder dan 24 vakjes?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:03 schreef Donna het volgende:
Balea heb ik helemaal open gemaakt. Blij mee!
Ik heb vanochtend vals gespeeld. Had opruimwoede.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:05 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ohhh speel jij vals of waren er minder dan 24 vakjes?
Ahh zondequote:Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend vals gespeeld. Had opruimwoede.
Mwoahhhh. Valt mee. Had toevallig viavia gezien in een YouTube filmpje dat het laatste vakje tegenviel. Dus dan kon alvast open maken er ook wel bij.quote:
Rectificatie. Vakje 24 is er niet. Dus we gingen van 23 naar 25 hahaquote:Op zondag 24 december 2023 07:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Mwoahhhh. Valt mee. Had toevallig viavia gezien in een YouTube filmpje dat het laatste vakje tegenviel. Dus dan kon alvast open maken er ook wel bij.
Jongste dochter heeft op de Barbie kalender ook vakje 25.
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:41 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds de helft van mijn bierkalender staan ondat we ziek werden![]()
Toch dit jaar weer besteld!
https://www.rigtersbier.n(...)ender-2024-pre-order
Oeh deze heb ik nog niet gehad. Ziet er goed uit. Gevarieerd en goeie prijsquote:Op woensdag 11 september 2024 07:41 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds de helft van mijn bierkalender staan ondat we ziek werden![]()
Toch dit jaar weer besteld!
https://www.rigtersbier.n(...)ender-2024-pre-order
Hij is ook fijn! Van vorig jaar hadden ze alle dagen een uitleg over het biertje op youtube staanquote:Op woensdag 11 september 2024 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh deze heb ik nog niet gehad. Ziet er goed uit. Gevarieerd en goeie prijs
Half oktoberquote:Op woensdag 11 september 2024 10:58 schreef gcjoel het volgende:
Rond welke tijd hebben ze bij de Duitse lidl meestal die adventkalenders?
Ik was vorig jaar net te laat.
Oh ziet er heel leuk uit ja. Misschien ook maar alvast pre-orderen. Inmiddels besteld.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij is ook fijn! Van vorig jaar hadden ze alle dagen een uitleg over het biertje op youtube staan
Ik moet ambassadeur gaan wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ziet er heel leuk uit ja. Misschien ook maar alvast pre-orderen. Inmiddels besteld.![]()
Ik overweeg hem voor mijn man. Altijd leuk lokaal bier.quote:
https://www.youtube.com/@rigtersbier2030/playlistsquote:Op woensdag 11 september 2024 16:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik overweeg hem voor mijn man. Altijd leuk lokaal bier.
Maar hij vindt zeker niet alles maar lekker.
Kan je wat vertellen over die van vorig jaar misschien?
Misschien is een nieuwe wel leuk idd!quote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef Viv het volgende:
Ik weet niet of alle linkjes nog werken en info nog relevant is. Willen we misschien een nieuw topic voor 2024?![]()
@:donna wat denk jij, als oorspronkelijke TS en mede-mod?
Maar er zijn nu wel al wat linkjes gedeeld. Misschien kunnen die dan ook meegenomen worden?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien is een nieuwe wel leuk idd!
jeetje 5 minuten per biertje? Dan wordt het DIEP IN DE NACHTquote:Op woensdag 11 september 2024 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:rigtersbier2030/playlists
Hier kan je terugvinden wat er de afgelopen jaren in zat, per dag een filmpje met uitleg. Dat kan ik zeker niet beter dan dat ze het zelf doen
Ja die posts moeten dan even mee ofzo, weet niet zeker of dat kan, anders handmatig de linkjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar er zijn nu wel al wat linkjes gedeeld. Misschien kunnen die dan ook meegenomen worden?
Ik maak wel even een nieuw topic, en zal in de OP alles quoten wat al getipt was voor 2024.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die posts moeten dan even mee ofzo, weet niet zeker of dat kan, anders handmatig de linkjes![]()
Ik moet dat even op de laptop doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |