Misschien is een nieuwe wel leuk idd!quote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef Viv het volgende:
Ik weet niet of alle linkjes nog werken en info nog relevant is. Willen we misschien een nieuw topic voor 2024?![]()
@:donna wat denk jij, als oorspronkelijke TS en mede-mod?
Maar er zijn nu wel al wat linkjes gedeeld. Misschien kunnen die dan ook meegenomen worden?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien is een nieuwe wel leuk idd!
jeetje 5 minuten per biertje? Dan wordt het DIEP IN DE NACHTquote:Op woensdag 11 september 2024 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:rigtersbier2030/playlists
Hier kan je terugvinden wat er de afgelopen jaren in zat, per dag een filmpje met uitleg. Dat kan ik zeker niet beter dan dat ze het zelf doen
Ja die posts moeten dan even mee ofzo, weet niet zeker of dat kan, anders handmatig de linkjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar er zijn nu wel al wat linkjes gedeeld. Misschien kunnen die dan ook meegenomen worden?
Ik maak wel even een nieuw topic, en zal in de OP alles quoten wat al getipt was voor 2024.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die posts moeten dan even mee ofzo, weet niet zeker of dat kan, anders handmatig de linkjes![]()
Ik moet dat even op de laptop doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |