Ja, het valt mij ook een beetje tegen. Ben dit ook niet gewend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die van gisteren was azijn. En de "tripel" van vandaag is ook in de gootsteen gegaan.
De Buurse Winter van vandeweek was wel lekker trouwens
Gisteren was weer die dikke troep. Leuk gedaan met die filmpjes hoor maar vgs mij hebben ze gewoon al hun brouwsels en ook de mislukte erbij moeten slepen om aan 24 verschillende te komen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, het valt mij ook een beetje tegen. Ben dit ook niet gewend.
Jammerquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was weer die dikke troep. Leuk gedaan met die filmpjes hoor maar vgs mij hebben ze gewoon al hun brouwsels en ook de mislukte erbij moeten slepen om aan 24 verschillende te komen.
Het is dat ze zelf al gezegd hebben dat ze dit volgend jaar niet meer gaan doen, anders was dat mijn advies geweest. "Doe dit maar niet meer."
En nee daar gaat die van vanavond niks meer aan veranderen ook.
Zund voor julliequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was weer die dikke troep. Leuk gedaan met die filmpjes hoor maar vgs mij hebben ze gewoon al hun brouwsels en ook de mislukte erbij moeten slepen om aan 24 verschillende te komen.
Het is dat ze zelf al gezegd hebben dat ze dit volgend jaar niet meer gaan doen, anders was dat mijn advies geweest. "Doe dit maar niet meer."
Ik ben dit totaal niet gewend. En durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat dat echt niet het geval is. Maar het is wel kut.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het al gelukt? Ik heb deze voor volgend jaar op de shortlist staan. Al hoorde ik ook goede verhalen over die van Oil&Vinegar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JammerMijn cold case kalender is nog steeds leuk, maar heb de dader nog niet te pakken
Moet de laatste bewijzen nog openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 30-12-2024 13:14:13 ]
Haha hier precies hetzelfde, erg enthousiast over de kalender van de Notenshop, maar over die van Happy Soaps helemaal niet. Alles lag overhoop in de kalender maar ook de zeepjes vind ik niet prettig, veel te vettig voor mij (en idd vet irritant dat je niet gelijk weet wat het is).quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het al gelukt? Ik heb deze voor volgend jaar op de shortlist staan. Al hoorde ik ook goede verhalen over die van Oil&Vinegar.
Mijn vriend heeft al een bestelling gedaan voor de Notenshop voor zijn volgende verjaardag. Die kalender is echt geweldig![]()
Happy Soaps is niet voor herhaling vatbaar. Wat een frustratie zeg. De helft was uit de vakjes gevallen. En omdat er natuurlijk zo min mogelijk verpakkingsmateriaal is gebruikt, kan ik niet van alles achterhalen wat het is. De lijst op hun website komt niet volledig overeen met wat ik in de kalender kreeg. Uiteindelijk heb ik 2 dingen weggegooid. Ik heb geen zin om per ongeluk bodylotion in mijn haar te smeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |