abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2024 @ 21:58:51 #226
342418 VKV
Plausibel
pi_215935907
Vond m'n Notenshop vakjes van vandaag en gister wel een stuk minder... Hopelijk komt er nog wat lekkers aan komende dagen!
  zaterdag 21 december 2024 @ 15:34:16 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_215943994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die van gisteren was azijn. En de "tripel" van vandaag is ook in de gootsteen gegaan.

De Buurse Winter van vandeweek was wel lekker trouwens :Y
Ja, het valt mij ook een beetje tegen. Ben dit ook niet gewend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215985271
Alle vakjes open… alleen het decemberkraslot heeft nog wat verrassingen in petto.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215985304
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, het valt mij ook een beetje tegen. Ben dit ook niet gewend.
Gisteren was weer die dikke troep. Leuk gedaan met die filmpjes hoor maar vgs mij hebben ze gewoon al hun brouwsels en ook de mislukte erbij moeten slepen om aan 24 verschillende te komen.

Het is dat ze zelf al gezegd hebben dat ze dit volgend jaar niet meer gaan doen, anders was dat mijn advies geweest. "Doe dit maar niet meer."

En nee daar gaat die van vanavond niks meer aan veranderen ook.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 december 2024 @ 14:03:00 #230
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215985432
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gisteren was weer die dikke troep. Leuk gedaan met die filmpjes hoor maar vgs mij hebben ze gewoon al hun brouwsels en ook de mislukte erbij moeten slepen om aan 24 verschillende te komen.

Het is dat ze zelf al gezegd hebben dat ze dit volgend jaar niet meer gaan doen, anders was dat mijn advies geweest. "Doe dit maar niet meer."

Jammer -O- Mijn cold case kalender is nog steeds leuk, maar heb de dader nog niet te pakken :( Moet de laatste bewijzen nog openen.
pi_215985470
Vind de samenstelling van Mr Hop ook weer niet fantastisch. Zitten paar redelijke tussen, maar dat is het ook wel.

Volgend jaar maar weer een andere proberen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_215985948
quote:

[..]

Zund voor jullie -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 december 2024 @ 17:20:26 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_215987408
quote:

[..]

Ik ben dit totaal niet gewend. En durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat dat echt niet het geval is. Maar het is wel kut.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215989261
Ach, het is wat het is. Ze hebben een andere kijk op wat lekker is dan ik. Dat kan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216052845
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 14:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Jammer -O- Mijn cold case kalender is nog steeds leuk, maar heb de dader nog niet te pakken :( Moet de laatste bewijzen nog openen.
Is het al gelukt? Ik heb deze voor volgend jaar op de shortlist staan. Al hoorde ik ook goede verhalen over die van Oil&Vinegar.

Mijn vriend heeft al een bestelling gedaan voor de Notenshop voor zijn volgende verjaardag. Die kalender is echt geweldig _O_

Happy Soaps is niet voor herhaling vatbaar. Wat een frustratie zeg. De helft was uit de vakjes gevallen. En omdat er natuurlijk zo min mogelijk verpakkingsmateriaal is gebruikt, kan ik niet van alles achterhalen wat het is. De lijst op hun website komt niet volledig overeen met wat ik in de kalender kreeg. Uiteindelijk heb ik 2 dingen weggegooid. Ik heb geen zin om per ongeluk bodylotion in mijn haar te smeren.
Spoilers!
pi_216070028
Eerder begonnen met de pindakaaskalender.
En nog heel wat potjes te gaan. Lekker hoor met die verrassende smaken / toevoegingen.
De kleurige kalender is lastig te openen - ook de enige kritische opmerking - en gaat in de papierkliko.

Met ieder potje doe ik wel 3 crackers besmeren. Deze potjes heb ik nog te smeren.
Wat ga ik doen met 24 lege potjes? Iemand?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 30-12-2024 13:14:13 ]
  maandag 30 december 2024 @ 08:54:56 #237
342418 VKV
Plausibel
pi_216088330
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Is het al gelukt? Ik heb deze voor volgend jaar op de shortlist staan. Al hoorde ik ook goede verhalen over die van Oil&Vinegar.

Mijn vriend heeft al een bestelling gedaan voor de Notenshop voor zijn volgende verjaardag. Die kalender is echt geweldig _O_

Happy Soaps is niet voor herhaling vatbaar. Wat een frustratie zeg. De helft was uit de vakjes gevallen. En omdat er natuurlijk zo min mogelijk verpakkingsmateriaal is gebruikt, kan ik niet van alles achterhalen wat het is. De lijst op hun website komt niet volledig overeen met wat ik in de kalender kreeg. Uiteindelijk heb ik 2 dingen weggegooid. Ik heb geen zin om per ongeluk bodylotion in mijn haar te smeren.
Haha hier precies hetzelfde, erg enthousiast over de kalender van de Notenshop, maar over die van Happy Soaps helemaal niet. Alles lag overhoop in de kalender maar ook de zeepjes vind ik niet prettig, veel te vettig voor mij (en idd vet irritant dat je niet gelijk weet wat het is).
pi_216092271
Wow er is dus gewoon ! een site voor adventskalenders >:O
https://www.adventskalendershop.nl/merk/bonne-maman/

Oh excuus Het staat zelfs in het openings topic. ~:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')