Wat zou jij er mee doen dan? Het zijn kale bodems, dus daar moet dan sowieso nog iets op. Bovendien is mijn oven kaduuk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:34 schreef Tink89 het volgende:
Waarom kun je niks met de flammkuchen?
Ik zou er om te beginnen courgette, lenteui en kaas op doen en ze in de pan doenquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat zou jij er mee doen dan? Het zijn kale bodems, dus daar moet dan sowieso nog iets op. Bovendien is mijn oven kaduuk.
Per stuk in de vriezer en beleggen als ik geen zin heb om te koken. Maar ik heb wel een oven.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat zou jij er mee doen dan? Het zijn kale bodems, dus daar moet dan sowieso nog iets op. Bovendien is mijn oven kaduuk.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou er om te beginnen courgette, lenteui en kaas op doen en ze in de pan doen
Neeeeequote:Op zaterdag 30 december 2023 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou er om te beginnen courgette, lenteui en kaas op doen en ze in de pan doen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neeeee
Crème fraiche, spekjes en ui
Wat voor een zaak is dat dan? Die verkopen veel diverse zaken. Ook als lunchroom.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:31 schreef Sodemieters het volgende:
Weten jullie nog... ik had bij een bepaalde zaak al drie keer besteld en drie keer was het door ze geannuleerd. Vandaag had ik voor de vierde keer besteld. Dit keer ging het door. En hoe!
Het is een soort lunchroom-achtige zaak, maar vanaf volgend jaar niet meer. Met andere woorden: vandaag was de laatste dag dat ze in deze vorm bestaan. Dat zal vast hebben meegespeeld.
Ik kreeg:
- Twee courgettes, een komkommer, bosuitjes.
- Drie stuks gebak (ik denk 1x bananenbrood en 2x appelpunt)
- Een hele berg bodems voor flamkuchen (kan ik helaas niks mee)
- Stuk of tien sneeën luxe bruin brood
- Een bak met negen (!) quiches
- Een bak gemengde salade
- Een bak met ongeveer een halve kilo kaas in plakken
Kosten: 5 euro.
Ik zou vanavond ook nog ergens anders een pakket gaan halen (in de wetenschap dat deze wellicht voor de vierde keer geannuleerd zou worden), maar die heb ik maar even eruit gegooid.
Ik denk dat het origineel een euro of 12 was. Idd geen superdeal.quote:Op zondag 31 december 2023 14:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jamin feestdagenpakket.
6euro.
Meh, had meer verwacht
Dit blijkt verbazingwekkend lekker!quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij had een restaurant pakketten in de app staan om af te halen op 31 december tussen 21:30 en 22:00. Ik heb er zeer mijn twijfels bij of ze toen open warenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:00 schreef Sodemieters het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er vandaag mensen voor een dichte deur hebben gestaan. Hier stonden in de app diverse winkels met pakketten, alsof het een normale maandag is. Terwijl die winkels vandaag dus helemaal niet open zijn.
quote:Op maandag 1 januari 2024 18:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit blijkt verbazingwekkend lekker!
Ik had nog wel een bekertje creme fraiche gehaald, maar verder dus zoals hierboven gesuggereerd.
Hier waren behoorlijk wat supermarkten gewoon open. Zelf een overblijver van AH gescoord, maar die viel tegen:quote:Op maandag 1 januari 2024 19:00 schreef Sodemieters het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er vandaag mensen voor een dichte deur hebben gestaan. Hier stonden in de app diverse winkels met pakketten, alsof het een normale maandag is. Terwijl die winkels vandaag dus helemaal niet open zijn.
Hier zijn ook winkels die wel open zijn, maar ik zag dus ook winkels die dat niet zijn en toch pakketten aanbieden.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier waren behoorlijk wat supermarkten gewoon open. Zelf een overblijver van AH gescoord, maar die viel tegen:
Zakje snijbonen
Stoommaaltijd kip rozemarijn
Zakje rucola
Lunchsalade mango
Zakje krieltjes
Niet écht goedkoop.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:57 schreef Felixa het volgende:
Ik heb laatst ook zo'n veggiebox gekocht. Het kwam denk ik niet helemaal aan de waarde van EUR 24,- maar het was zeker de moeite waard. Je moet wel echt zelf een tas meenemen want ze leggen alles in kratten waar je de spullen uit kunt halen.
Ik had:
-ruim een pond ongesneden boerenkool
-ongeveer 2 kg aardappelen
-pondje sperziebonen
-mango
-baby-avocado
-bak druiven
-2 hele grote zoete aardappelen
Hierboven. 24 euroquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor 8 Europ vind ik het echt wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |