Je loopt een willekeurige slijterij binnen en vraagt om één of ander speciaalbiertje en of die feestelijk kan worden ingepakt. Prima te doen, lijkt mequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Haags het volgende:
Ik moet nog 1 kerstcadeau scoren vandaag. Voor mijn broer. één of ander speciaalbiertje.
Dat moet wel te doen zijn, denk ik zo.
Mja lijkt me wel sweetie hoor, als je hier die gekken soms ziet rijden om op het werk te komenquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Suriname, bijna 50 jaar in een hangmat liggen kauwen op een kip levert je geen welvaart en vooruitgang op.
zuipboeiquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef Ama het volgende:
Zo relaxed gisteren kwam er een vriendin langs en ze zei dat ze nog langs de supermarkt moest (met de auto) dus zij heeft alle flessen drinken voor mij meegenomen zodat ik straks een beetje chill alles mee kan krijgen op de fiets wat ik nog moet halen.
nicequote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef Ama het volgende:
Zo relaxed gisteren kwam er een vriendin langs en ze zei dat ze nog langs de supermarkt moest (met de auto) dus zij heeft alle flessen drinken voor mij meegenomen zodat ik straks een beetje chill alles mee kan krijgen op de fiets wat ik nog moet halen.
Solo komt hier toch.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja...
voor me, myself and i zeker?
Worden ze wel heel oud vanquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Suriname, bijna 50 jaar in een hangmat liggen kauwen op een kip levert je geen welvaart en vooruitgang op.
3 olijfjesquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan jij ook normaal praten en wat ga je allemaal eten met de kerst?
Ze waren al kapot maar eens kijken of het nog kapotter kan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ofwel argentina gaat kapot
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met veel moeite heb ik twee cadeautjes voor in totaal minder dan 10 euro kunnen vinden.
sokken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met veel moeite heb ik twee cadeautjes voor in totaal minder dan 10 euro kunnen vinden.
Als ze 18 zijn al.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden ze wel heel oud van
Hoezo neem je een al prikkelgevoelig kind mee naar een plek met super veel prikkels? Heb je een hekel aan je kind ?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ander neem je je schreeuwende kutkind niet mee naar een groothandel.
Die moeder miepen “ja maar hij is autistisch”
Ja dan juist niet muts.
Ik vond het echt zielig voor die jongen
Alsof je met een rolstoeler lekker gaat snowboarden. Gaat voor niemand leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dan juist niet muts.
Consumenten die gaan klagen bij een groothandelquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ja dan juist niet muts.
Zekers, net gedaan. Kwartiertje moeten wachten vanwege een rij voor me. Ach als dat alles is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:26 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je loopt een willekeurige slijterij binnen en vraagt om één of ander speciaalbiertje en of die feestelijk kan worden ingepakt. Prima te doen, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 23-12-2023 14:43:10 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb van de cadeaubon uit het kerstpakket maar nieuwe sneakers gekocht.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ook niet, lekker beetje huismussen en een dagje skiën als het goed weer is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga eigenlijk niets kerstigs doen hoor. En de familie komt in januari.
USB ledlampjes en een of ander 3d knutsel dingetje.quote:
Lol Argentinie is al kapotquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ofwel argentina gaat kapot
Dat klinkt inderdaad ook fijn!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, lekker beetje huismussen en een dagje skiën als het goed weer is.
Betekent nog niet dat je er nu maar helemaal een potje van moet maken tochquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol Argentinie is al kapot
De kat heeft ze al.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je straks zo'n gezellig dik Amsterdams schommelwijf
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je straks zo'n gezellig dik Amsterdams schommelwijf
LA LIBERTAD VAMOS!!!quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat je er nu maar helemaal een potje van moet maken toch
Maakt toch niet meer uit als het toch al stuk is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat je er nu maar helemaal een potje van moet maken toch
Goeie timing dusquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was onverwachts lekker rustig in de Jumbo![]()
Het was hier ook best goed te doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was onverwachts lekker rustig in de Jumbo![]()
En nu?quote:
Maar het is nog niet eens 3 uur?quote:
Lasagne-ijsquote:
Had nog geen honger en laat wakker.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is nog niet eens 3 uur?
Hier vanavond nasiquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond ovenfriet + snacks uit de airfryer en voor de andere dagen ben ik ook al voorzien
Morgen is hier een kerstbuffet
Maandag wordt er Indiach bezorgt/afgehaald
Dinsdag bij Pa gourmetten of fonduen
Woensdag de restjes van dinsdag..
En natuurlijk vanaf maandag de TOP2000 aan, dus ben ik nog iets minder actief in dit topic
Oh het is je lunchquote:
Jammer, maar beter inderdaad dat ze dan afzeggen..quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier vanavond nasi
Morgen geen idee
Maandag denk ik gourmetten
En dinsdag kerstdiner.
Dinsdag wss met 2 man minder. Tante en nichtje hebben flink de griep
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer, maar beter inderdaad dat ze dan afzeggen..
Dan zie ik je vanaf maandag wel in het Top2000-topic.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond ovenfriet + snacks uit de airfryer en voor de andere dagen ben ik ook al voorzien
Morgen is hier een kerstbuffet
Maandag wordt er Indiach bezorgt/afgehaald
Dinsdag bij Pa gourmetten of fonduen
Woensdag de restjes van dinsdag..
En natuurlijk vanaf maandag de TOP2000 aan, dus ben ik nog iets minder actief in dit topic
dikkie dik met de bolle toet?quote:
@CherryLips @4EverBlackEyedquote:Nadat Ewout Genemans (38) eerder al meeloopt met de politie in Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam trekt de presentator volgend seizoen richting het zuiden om in Maastricht op boevenjacht te gaan.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Home Alone onder vuur.
De vraag rijst waar de ouders van Kevin, de McCallisters, alles van kunnen betalen. Ze bezitten een groot huis in een buitenwijk van Chicago (een vergelijkbaar huis zou nu ongeveer 2,4 miljoen dollar kosten) en boeken in de films zomaar familiereisjes naar Parijs en Florida, je kunt je afvragen of dit wel de juiste kerstgedachte behelst.
Onder vuur is ook echt overdreven: https://www.rtl.nl/boulev(...)ie-was-stinkend-rijkquote:
Hopelijk zit er dan ondertiteling bij.quote:
Haha dat was ook eerste wat ik dacht.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk zit er dan ondertiteling bij.
"Wij sneeuwvlokjes willen niet dat iemand nog onbezorgd naar een leuke film kijkt die niet woke is."quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Home Alone onder vuur.
De vraag rijst waar de ouders van Kevin, de McCallisters, alles van kunnen betalen. Ze bezitten een groot huis in een buitenwijk van Chicago (een vergelijkbaar huis zou nu ongeveer 2,4 miljoen dollar kosten) en boeken in de films zomaar familiereisjes naar Parijs en Florida, je kunt je afvragen of dit wel de juiste kerstgedachte behelst.
Ik kon Arnhem al moeilijk volgen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha dat was ook eerste wat ik dacht.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon Arnhem al moeilijk volgen.
Misschien die kalender van Fles cadeau doen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeautjes gehaald. Stomme ikm'n vader wil een bepaalde scheurkalender die hier uitverkocht is bij de boekhandel.
Morgen is het kerstavond he.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeautjes gehaald.
Een cadeaubon maken met daarop "je cadeau is nog onderweg"quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeautjes gehaald. Stomme ikm'n vader wil een bepaalde scheurkalender die hier uitverkocht is bij de boekhandel.
1 lijkt me al vreselijk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)twee-dagen-tijd.html
Wat een hel.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien die kalender van Fles cadeau doen?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)twee-dagen-tijd.html
Wat een hel.
Na kerst swsquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dikkie dik met de bolle toet?
Ik ben net weer een keertje in de sportschool geweest
ik ga morgen spijt hebben
daarom preventief sportenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom preventief sporten
morgen benen trainen
tacx?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:28 schreef gianni61 het volgende:
Ik zit op de tacx. Wat calorieën verbranden voor het vreten begint
| Forum Opties | |