Ben je al vergeten snacks tegengekomen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Het is hier grote garage en kelder opruimdag.
Ik weet precies waar ze liggen en ben uiteraard degene die dat deel van de voorraadkelder opruimtquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al vergeten snacks tegengekomen?
Ah, snacks zijn serious business natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ze liggen en ben uiteraard degene die dat deel van de voorraadkelder opruimt![]()
Ik zou even navragen wat hij precies verstaat onder die ‘Sahne’, als i’ jou was.quote:
@Budapestenaar is heel netjesquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou even navragen wat hij precies verstaat onder die ‘Sahne’, als i’ jou was.
Je loopt een willekeurige slijterij binnen en vraagt om één of ander speciaalbiertje en of die feestelijk kan worden ingepakt. Prima te doen, lijkt mequote:Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Haags het volgende:
Ik moet nog 1 kerstcadeau scoren vandaag. Voor mijn broer. één of ander speciaalbiertje.
Dat moet wel te doen zijn, denk ik zo.
Mja lijkt me wel sweetie hoor, als je hier die gekken soms ziet rijden om op het werk te komenquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Suriname, bijna 50 jaar in een hangmat liggen kauwen op een kip levert je geen welvaart en vooruitgang op.
zuipboeiquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef Ama het volgende:
Zo relaxed gisteren kwam er een vriendin langs en ze zei dat ze nog langs de supermarkt moest (met de auto) dus zij heeft alle flessen drinken voor mij meegenomen zodat ik straks een beetje chill alles mee kan krijgen op de fiets wat ik nog moet halen.
nicequote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef Ama het volgende:
Zo relaxed gisteren kwam er een vriendin langs en ze zei dat ze nog langs de supermarkt moest (met de auto) dus zij heeft alle flessen drinken voor mij meegenomen zodat ik straks een beetje chill alles mee kan krijgen op de fiets wat ik nog moet halen.
Solo komt hier toch.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja...
voor me, myself and i zeker?
Worden ze wel heel oud vanquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Suriname, bijna 50 jaar in een hangmat liggen kauwen op een kip levert je geen welvaart en vooruitgang op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |