SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Even aan je naturalisatieproces werken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga dit weekend kerstkoekjes bakken om aan de buren te geven![]()
Moet ik doen voor mijn buurvrouw. Dan heb ik geen witte kerst meer kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
Driedubbel paspoort dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan je naturalisatieproces werken?
Nee heb gewoon de fijnste buren ooitquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan je naturalisatieproces werken?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:24 schreef kwiwi het volgende:
Subtielquote:
Ik zal zorgen voor warme chocomel buurvrouwquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik kom ze persoonlijk langsbrengen buurman
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal zorgen voor warme chocomel buurvrouwMit sahne
ik moet vandaag nog werkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens uit bed rollen en richting ontbijttafel.
Werkze vandaag. Ik moet zo naar de kapper.quote:
Zal voor de kappers ook wel de drukste dag van het jaar zijn, denk ik zo.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werkze vandaag. Ik moet zo naar de kapper.
ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel goed. Blij toen ik mijn eigen kussen weer kon ruiken.
Ah het filmpje. Had gisteren al wel de site gelinktquote:
ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
nou moeten we maar langzaam naar buiten
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen![]()
Deze prachtige dag is alweer VIJF SECONDEN LANGER
het is tenminste een keertje droog en niet al te koud, er staat alleen een beetje windquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
nou moeten we maar langzaam naar buiten
uhm neequote:Op zaterdag 23 december 2023 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen, zouden jullie dragen?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
ah zonde zeg, maar darts kijken met pilsje danquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ga ik natuurlijk niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar.
Dus nee. Lekker thuis en darts kijken
nee, ik laat geen blote enkels zienquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah zonde zeg, maar darts kijken met pilsje dan
ik heb er ook het lichaam niet voorquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik laat geen blote enkels zien
en datquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er ook het lichaam niet voor
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik laat geen blote enkels zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |